سردار نقدی روز خبرنگار را تبریك گفت

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۱:۲۰
کد خبر: ۶۹۱۲۸
سردار نقدی روز خبرنگار را تبریك گفت
رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر كرد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر كرد كه در آن آمده است: هفدهم مردادماه هر سال یادآور اراده محكم و استوار و عمل مجاهدانه انسانی است كه برای بازگویی حقیقت جان خود را فدا كرد و شهادتش روز خبرنگار را رقم زد. به راستی این روز نماد اراده انسان‌هایی است كه با الهام از پیام‌رسان كربلا رسالت خطیر واگویی شجاعانه واقعیت‌های صحنه مبارزه حق و باطل را برعهده گرفته، پرده ظلم و اختناق را دریده و همچون مشعلی فروزان با نورافشانی جامعه را به سوی حقیقت سوق می‌دهند.

این پیام می‌افزاید: در وادی خبرنگاری چه باشكوه است جانبازی مجاهدانی كه برای ثبت صحیح تاریخ از خون خود مایه می‌گذارند و در آسمان بلند ایثار و شهادت نام خوش را بلند آوازده و جاودان می‌سازند درود و سلام خداوند متعال به روان پاك‌شان باد.

در ادامه این پیام آمده است: آنچه امروز در جنگ نرم با دشمنان بشریت به جامعه اطلاع‌رسانی، رسانه‌ها و به ویژه خبرنگاران كمك می‌كند تا حقایق جنگ فقر و غنا، نبرد حق و باطل و ندای اسلام ناب محمدی(ص) را بازگو كنند و در غبار فتنه‌ها و تزویرها، واقعیات اسلام و انقلاب را به گوش جهانیان برسانند دو خصلت برجسته‌ایست كه در این شهدا متبلور است. ویژگی اول «بصیرت». یعنی خوب دیدن و درست دیدن صحنه است. آنها گرفتار محدودنگری و بازبینی حوادث در عرصه محدودی كه اتفاقی به چشم می‌خورد نبودند و هر حادثه را در پیوندهای بزرگ جهانی و رابطه آن را با جبهه مستضعفان و مستكبران می‌دیدند و ویژگی دوم خون‌نگاران شهید، «صراحت شجاعانه است در بیان آنچه دیده‌اند».

نقدی در پایان این پیام تاكید كرد: درود به همه خبرنگارانی كه عزم خود را بر ادامه این راه نورانی جزم كرده‌اند و امروز كه دشمنان با غول‌های رسانه‌ای و اپراتوری‌های خبری و با سلاح جعل و تزویر، به جنگ بشریت آمده‌اند با وجود همه كمبودها و غربت‌ها، شجاعانه در مقابل همه این قوای جهل قد برافراشته‌اند. غیورانی كه چون پیشتازان شهیدتان برای تحقق آرمان‌های بلند اسلامی از همه چیز گذاشته‌اید و تمامی ظرفیت خود را در عرصه جنگ نابرابر در مقابله با توطئه‌های پیچیده استكبار جهانی و تبیین خط نورانی ولایت به پرچمداری امام خامنه‌ای عزیز بكار گرفته‌اید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز