پس از عملیات گسترده سپاه پاسداران عنوان شد

التماس رهبر گروهک تروریستی پژاک برای مذاکره با ایران

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۴:۱۳
کد خبر: ۶۹۲۱۰
التماس رهبر گروهک تروریستی پژاک برای مذاکره با ایران
حدود دو هفته پس از عملیات پاکسازی سپاه پاسداران علیه گروهک تروریستی پژاک, رهبر این گروهک با اعلام اینکه پژاک مایل است سلاح خود را کنار گذارد،خواستار مذاکره با ایران شد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا, عبدالرحمن حاج احمدی در گفت و گو با پایگاه خبری کردی "روداو" با بیان اینکه در برخی موارد توافق گریزناپذیر است،گفت: گروهک تروریستی پژاک مایل است سلاح خود را زمین گذارد.

وی درباره چرایی اتخاذ این تصمیم مدعی شد که  جنگیدن به اعضا این گروهک تروریستی کمک نمی کند تا به آنچه که  حقوق سیاسی و فرهنگی قوم کرد خواند،دست یابند.

اظهارات رهبر این گروهک تروریستی پس از آن صورت گرفت که سپاه پاسداران ده ها تن از اشرار و تروریست های گروهک پژاک را و همین طور یک سرکرده پژاک و عامل انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه را به هلاکت رساند.

صاحب نظران  معتقدند توان بالای سپاه پاسداران در برخورد با این گروهک تروریستی دلیل اصلی عقب نشینی پژاک بوده است .در همین رابطه حاج احمدی رهبر گروهک تروریستی و منحله پژاک  با اشاره به لزوم در پیش گرفتن  راه حل سیاسی و مسالمت آمیز ، اذعان کرد: اگر صدها سال بجنگیم قادر نیستیم ایران را نابود کنیم. این مشکل فقط از راه مذاکره و مسیر مسالمت آمیز قابل حل و فصل است.

وی پس از بیان این مطلب مدعی شد: البته ما به دنبال براندازی رژیم ایران نیستیم.

رهبر گروهک تروریستی پژاک در بخش دیگری از مصاحبه خود ابتدا این گروهک را متفاوت از گروهک تروریستی پ ک ک دانست و سپس مواضع خود را در برابر کشورهای غربی  تشریح کرد و گفت: ما به اتحادیه اروپا، انگلیس و به ویژه آمریکا ظنین هستیم و آنها را عامل نوع مرزبندی در عراق می دانیم.

نظر شما