معاون ستاد كل نیروهای مسلح

آمریكایی ها در پروژه ایران هراسی شكست خورده اند

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۸:۱۱
کد خبر: ۷۵۱۲۴
آمریكایی ها در پروژه ایران هراسی شكست خورده اند
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادكل نیروهای مسلح گفت: پروژه آمریكایی ها با وجود میلیاردها دلار هزینه برای گسترش ایران هراسی با شكست مواجه شده است.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستادكل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار 'سید مسعود جزایری' افزود: سرمایه گذاری آمریكا و برخی كشورهای افراطی غربی در فعال سازی امپریالیسم رسانه ای و به صحنه آوردن تمامی ابزارهای قدرتمند رسانه ای برای ایجاد ترس و نفرت بین جوامع غربی به ویژه آمریكا علیه مسلمانان كوچك ترین دستاوری نداشته، بلكه موجب توجه بیشتر افكار عمومی به مسایل جهان اسلام شده است.

وی تصریح كرد: نسخه های اتاق فكر نظام سلطه به دلیل بیگانگی با واقعیات و گرفتار دیدن خود در چنبره سیاست ها و راهبردهای شیطانی و ضد بشری فاقد كارآیی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادكل نیروهای مسلح یادآورشد: نوع نگاه مردم در غرب نسبت به ملت های مسلمان متفاوت از نگاه حاكمان قلدر و زورگوی خود بوده و قرائن و شواهد نشان می دهد كه با وجود تلاش آمریكایی ها وصهیونیست ها نه تنها هراسی در آنها ایجاد نشده بلكه احساس همدردی و همراهی آشكاری از سوی مردم آمریكا و اروپا نسبت به مطالبات و مشكلات جوامع اسلامی بوجود آمده است.

سردار جزایری تاكید كرد هم اكنون پایین كشیدن حاكمان دیكتاتور و تروریست پرور غربی به ویژه سران كاخ سفید و متحدان اروپایی و صهیونیست آنها به خواست مشترك مردم كشورهای اسلامی و غربی تبدیل شده است.

وی، بروز موج اعتراض ها و برخی ناآرامی ها در آمریكا، انگلیس، برخی دیگر از كشورهای اروپایی و همچنین در سرزمین های اشغالی فلسطین را بیانگر عمیق شدن شكاف بین ملت ها و حاكمان دانست.

وی افزود: قرن معاصر قرن بیداری ملت ها و سقوط قدرت های سلطه گر و عصر برافراشته شدن پرچم معنویت و دینداری در كشورهای تحت استیلای قدرت های استكباری و استعماری است و جهان بشریت بزودی خبر فروپاشی تدریجی آنها را در صدر اخبار رسانه های جهانی مشاهده می كند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادكل نیروهای مسلح اظهارداشت: شعله های موج بیداری اینك كشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه را با حذف پی درپی حاكمان دیكتاتور و وابسته و در دست گرفتن زمام امور توسط ملت ها در هم نوردیده است و به ساحل امن آمریكایی ها در اروپا و حتی شهرهای آمریكا رسیده است.

سردار جزایری افزود: این واقعیتی است كه به عنوان دستاورد و پیامد سناریوهای اسلام هراسی و اسلام ستیزی فراروی شیطان بزرگ و لابی صهیونیستی حاكم بر اتاق های فكر سلطه قرار گرفته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز