روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد:

افزایش خشونت پلیس علیه معترضان وال استریت + تصاویر

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۰:۰۶
کد خبر: ۸۴۲۸۷
افزایش خشونت پلیس علیه معترضان وال استریت + تصاویر
استفاده از اسپری فلفل، گاز اشک آور، ضرب و شتم، بازداشت و تخریب کمپ های معترضان تنها بخشی از برخورد پلیس آمریکا با معترضان وال استریت است.

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از نیویورک تایمز، بیش از یک ماه از آغاز جنبش تسخیر وال استریت می گذرد و دامنه اعتراضات به بیشتر شهرهای آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان کشیده شده است.

هرچه دامنه اعتراضات مردمی در آمریکا شدت می گیرد، برخورد پلیس با آنها نیز شدید تر می شود که نمونه اخیر این درگیری میان پلیس و تظاهرات کنندگان در شهر اوکلند بود.

اوکلند: پلیس برای متفرق کردن مردم از گاز اشک آور و مواد منفجره استفاده کرد. شمار زیادی از مردم بازداشت شدند و یکی از سربازان آمریکایی حاضر در جنگ عراق نیز بشدت از سوی پلیس مورد ضرب و جرح قرار گرفت و راهی بیمارستان شد و هم اکنون در وضعیت بحرانی بسر می برد.

آتلانتا: در آتلانتا پلیس با حمله شبانه به کمپ معترضان در پارک وودروف بیش از 50 معترض را بازداشت و کمپ آنان را جمع آوری کرد.

نیویورک: تظاهرات کنندگان در این شهر در حمایت از مردم اوکلند به خیابان آمدند. پلیس 10 بازداشت را بازداشت کرد. دامنه خشونت پلیس نیویورک از سایر شهرهای آمریکا شدیدتر است و تصویر استفاده پلیس از اسپری فلفل بر ضد تحصن کنندگان در پارک زاکوتی نیویورک منتشر شده است.

فیلادلفیا: هشدار مسئولان برای جمع آوری کمپ معترضان از مقابل ساختمان شهردای برای اجرای طرح های عمرانی و ساخت و ساز و بازداشت 20 نفر از معترضان طی یک

شیکاگو: پلیس با حمله به کمپ تحصن کنندگان در پارک گرانت شمار زیادی را بازداشت کرد. تنها طی یک هفته اخیر 300 معترض در ویندی سیتی شیکاگو بازداشت شده اند.

لس آنجلس:
شهردار این شهر هشدار داد که معترضان اجازه ندارند مقابل ساختمان شهرداری تجمع و کمپ اعتراضی برپا کنند.








برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز