در همایش بین‌المللی «غزه نماد مقاومت» تاکید شد

تشکیل اتحادیه بین‌المللی حمایت ازنوجوانان و جوانان

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۴۸۵
تشکیل اتحادیه بین‌المللی حمایت ازنوجوانان و جوانان
تشکیل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان جهت احقاق حقوق کودکان و نوجوانان در کلیه نقاط جهان است. زیرا این گروه‌ها آسیب‌پذیرترین افراد جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی برنا، همایش بین‌المللی غزه نماد مقاومت صبح امروز(دوشنبه) با حضور گروه‌های پیشاهنگی از کشورهای اروگوئه، مالزی، افغانستان، برزیل، بولیوی، فلسطین، سوریه، لبنان، فرانسه، ایتالیا، اندونزی و همچنین برخی از مسوولین کشوری از جمله حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام رحیمیان نماینده رهبر فرزانه انقلاب در بنیاد شهید برگزار شد.

در ادامه این مراسم علی‌اکبر صفرپور، دبیر همایش و مسوول شاخه نوجوانان و جوانان جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: تشکیل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان جهت احقاق حقوق کودکان و نوجوانان در کلیه نقاط جهان است. زیرا این گروه‌ها آسیب‌پذیرترین افراد جامعه هستند.

مجتبی رحماندوست دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین نیز با اشاره به گذشت 61 سال از اشغالگری و شکل‌گیری دولت جعلی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هر روز بر جنایات این رژیم افزوده می شود و آنها کاری می کنند تا جنایت‌هایشان سانسور شود و به گوش جهانیان نرسد.

وی ادامه داد: در این راستا جوانان نقش بسیار بالایی دارند و ما امیدواریم برگزاری این همایش تاثیر مناسبی جهت افشای این جنایات داشته باشد و اجازه ندهیم که مسایل دیگری از قبیل جنایاتی که در غزه رخ داده در هیچ جای جهان رخ دهد.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تصریح کرد: ددمنشی رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه به حدی بود که حتی یک کودک 12 روزه را با شلیک مستقیم گلوله به سرش به شهادت رساندند.

رحماندوست افزود: از سال 2000 که محمد الدوره نوجوان فلسطینی به شهادت رسید، بیش از 270 زن و 900 کودک به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: 60 درصد از کودکان فلسطینی با اصابت مستقیم گلوله به شهادت رسیدند و این مساله نشانگر آن است که در تمام این مسایل عمد در کار بوده است.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تصریح کرد: این جنایات تنها اندکی از وحشی‌گری‌های این رژیم جعلی است و بسیاری دیگر از مردم این منطقه مظلوم به واسطه نداشتن مواد اولیه غذایی و پزشکی به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز