دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی:

پایبندی به ارزش‌های اسلامی، وجه مشترک جوانان شرکت‌کننده در اجلاس جوانان و بیداری اسلامی است

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۸:۱۹
کد خبر: ۹۴۳۲۴
پایبندی به ارزش‌های اسلامی، وجه مشترک جوانان شرکت‌کننده در اجلاس جوانان و بیداری اسلامی است
ولایتی گفت: پایبندی به ارزش‌ها و مبانی اسلامی، وجوه مشترکی است که جوانان را از کشورهای مختلف دور هم جمع کرده به طوری که همه آنها با اشتیاق دعوت دبیرخانه را پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا،دکتر علی اکبر ولایتی رئیس اجلاس جوانان و بیداری اسلامی و دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی پیش از شروع مراسم اختتامیه نخستین اجلاس جهانی «جوانان و بیداری اسلامی» در جمع خبرنگاران گفت: دستاوردهای این اجلاس دو روزه را بعد از جلسه اختتامیه خدمتتان عرض می‌کنم.اما طلیعه این جلسات و کمیسیون‌ها نشان می‌دهد که همدلی بین جوانان از کشورهای مختلف وجود دارد. آرمان های مشترک و اساسی در میان جوانان میهمان کشورهای مختلف اسلامی و جوانان ایرانی وجود دارد. همه آنها به اسلام به عنوان تنها آرمانی که می‌توانند به آن تکیه کرده و دست استعمارگران را کوتاه کنند نگاه می‌کنند و پایبندی به ارزش‌ها و مبانی اسلامی،وجوه مشترکی که جوانان را از کشورهای مختلف اسلامی دور هم جمع کرده است به طوری که همه آنها با اشتیاق دعوت دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی را پاسخ داده و به ایران آمدند.
 
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود:تعداد درخواست کنندگان برای آمدن به ایران بیش از این‌ها بود اما این تعداد میهمان، حداکثر جمعیتی بود که می توانستیم از جوانان خارجی پذیرا باشیم. همچنین حضور بیش از 400 نفر از جوانان فرهیخته ایرانی که شامل خبرنگاران و دست اندرکاران این اجلاس هم می شود تعداد جوانان شرکت کننده به این مراسم را بیش از 1500 نفر کرده است.

وی تصریح کرد: مدیریت و ساماندهی مجموعه‌ها در کمیسیون‌های مختلف و جمع بندی مباحث کمیسیون‌ها کار دقیق و مهمی است و امیدواریم در پایان امروز نتایج گفت‌و‌گوهای کمیسیون‌ها و مباحث انجام شده در اجلاس بیداری اسلامی جمع بندی شده و بتوانیم آن را به صورت بیانیه مشترکی در اختیار مطبوعات و مردم بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز