معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان:

گواری با قدرت در فدراسیون قایقرانی به کارش ادامه می‌دهد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۹:۴۱
کد خبر: ۱۶۹۶۲۴
گواری با قدرت در فدراسیون قایقرانی به کارش ادامه می‌دهد
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اولویت فعالیت در فدراسیون ها تیم های ملی و نمود خارجی تلاش همه همکاران در مجموعه نتایجی است که تیم ملی می گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از فدراسیون قایقرانی،گفت: تلاش کلیه ستاد و کادر فدراسیون در عملکرد تیم های ملی نمود دارد و معتقدم افرادی که در یک فدراسیون به عنوان سازمان مرکزی آن رشته در کشور فعالیت می کنند، مسئولیت سنگینی دارند و اگر انسجام و کار گروهی در فعالیت این سازمان وجود داشته باشد شاهد موفقیت های فدراسیون در تمام عرصه ها خواهیم بود.

دکتر سجادی اظهار داشت: اولویت فعالیت در فدراسیون ها تیم های ملی و نمود خارجی تلاش همه همکاران در مجموعه نتایجی است که تیم ملی می گیرد.
 
وی تصریح کرد: قایقرانی در کشور ما قدمت زیادی دارد که با فراز و نشیب های فراوانی نیز روبه رو بوده است. علاوه بر آن رشته قایقرانی گستردگی زیادی دارد به طوری که در المپیک از 28 رشته، 3 رشته پر مدال مربوط به قایقرانی می شود که هر کدام از نظر فنی سبک خود را دارد و با هم تفاوت می کند. این 3 رشته و حتی شاید بتوان گفت 4 رشته و فدراسیون جهانی در کشور ما در یک فدراسیون اداره می شود و این مسئله کار را برای فدراسیون بسیار دشوار و حساس می کند.

سجادی بیان کرد: با توجه به جمیع جهات اگر به این رشته مانند سال های اخیر بها داده شود شکوفا خواهد شد. به هر حال یک سازمان دهی مطلوب در قایقرانی نیاز است و این کار باید در فدراسیون انجام شود.

وی تاکید کرد: ما نیز در وزارت ورزش بر این نکته اشراف داریم و از زمان حضور در وزارت تمام تلاشم این بوده که انتخابات فدراسیون ها بر اساس راهکارهای قانونی انجام شود و ورزش کشور به یک ثبات و آرامشی برسد و بتوانیم کار را با قدرت در تمام رشته ها پیگیری کنیم.

سجادی ادامه داد: خوشبختانه انتخابات با شرایط خوبی و کاملا به صورت قانونی برگزار گردید و دنیامالی به عنوان رئیس انتخاب شد اما ابلاغ حکم ایشان بنا بر قانون منوط به استعفای از شورای شهر بود. البته ایشان ترجیح دادند که در شورا بمانند و ما نیز به نظر ایشان احترام گذاشتیم.

وی تشریح کرد: پس از استعفای دنیامالی از ریاست فدراسیون، وزیر طی حکمی ایشان را به عنوان مشاور خود در امر توسعه قایقرانی منصوب کردند و از این پس ایشان با تجارب خوبی که در اختیار دارند به قایقرانی کمک خواهند کرد.

سجادی اضافه کرد: اما در خصوص مباحث کاری، مطابق قبل گواری سرپرست فدراسیون است و کارها در تمام بخش ها با دستور ایشان انجام می شود و همه کمیته ها و بخش های اداری زیر نظر گواری به انجام امور خواهند پرداخت.
سجادی خاطر نشان کرد: به هر حال با توجه به زمان کوتاهی که تا بازیهای آسیایی پیش رو داریم کارها باید با قدرت انجام شود تا شاهد موفقیت قایقرانی و کل کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت ها باشیم.

در ادامه احمد گواری سرپرست فدراسیون ضمن تشکر از حضور و توجه معاونت وزارت ورزش به قایقرانی بر لزوم انجام کارهای فدراسیون با آرامش بیشتر تاکید کرد.
 
سرپرست فدراسیون قایقرانی بیان کرد: نگاه ویژه مسئولین ورزش کشور به خصوص مقام عالی وزارت و دکتر سجادی به قایقرانی باعث تقویت روحیه و خوشنودی ما و همه خانواده این رشته است.
 
احمد گواری گفت: پس از انجام راهکارهای قانونی مجمع انتخابات برگزار شد. اما پس از انتخابات موانع برطرف نشد و روال کاری فدراسیون مانند قبل انجام خواهد شد. لذا با عنایتی که وزیر ورزش داشتند، دنیامالی به عنوان مشاور وزیر در قایقرانی منصوب شدند و امیدواریم که بتوانیم از کمک های ایشان در قایقرانی استفاده کنیم.

گواری اظهار داشت: کارها را طبق روال و با آرامش ادامه می دهیم. به هر حال فرصت زیادی تا بازیهای آسیایی نمانده و وزارت ورزش حساب ویژه ای بر روی قایقرانی به عنوان یکی از رشته های مدال آور باز نموده است. موفقیت در رقابت ها مستلزم انجام کارها با قدرت و دقت بیشتری است که با همکاری همه کادر فدراسیون میسر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز