سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به شهرستان ایوان

دکتر گودرزی: هدف دولت تدبیر و امید تنش زدایی داخلی و ایجاد تعامل بین المللی است

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۸۶۰۲۸
دکتر گودرزی: هدف دولت تدبیر و امید تنش زدایی داخلی و ایجاد تعامل بین المللی است
وزیر ورزش و جوانان گفت: آن چه که در دولت یازدهم مسلم است جهت گیری سیاسی و کلامی به منظور تنش زدایی در محیط داخل و ایجاد تعامل با جامعه بین المللی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی که ظهر امروز به عنوان وزیر معین رئیس جمهور در شهرستان ایوان حضور یافته بود، ضمن ابلاغ سلام گرم دکتر روحانی به جمعیت حاضر در مسجد جامع ایوان از حضور صمیمی مردم این شهرستان که حامی و پشتیبان دولت تدبیر و امید هستند تقدیر کرد.

وزیر ورزش و جوانان در جمعپرشور مردمایوان با اشاره به این نکته که دولت دکتر روحانی از بدو تشکیل با مشکلات عدیده ای روبه رو بوده است،‌ گفت: آن چه در این دولت مسلم است جهت گیری سیاسی و کلامی به منظور تنش زدایی در محیط داخلی و ایجاد تعامل با جامعه بین الملل است.

وی سیاست دولت یازدهم را مبنی بر آرامش بخشی به جامعه و مردم عنوان کرد و گفت: در آرامش است که می توان مشکلات جامعه را دید و با جهان خارج تعامل و گفت و گو کرد. البته این تعامل با بین الملل باید با رعایت عزت و سربلندی مردم ایران و برای حفظ منافع ملی جامعه باشد.

دکتر محمود گودرزی یکی از نکات کلیدی و استراتژیک این دولت را جلوگیری از مواردی دانست که جامعه و حاکمیت را دچار معضل می کند. وی در این خصوص اذعان داشت: دوری جستن از حرکات تنش زا هم در داخل کشور و هم در خارج از آن یکی از مهم ترین نکاتی است که اهمیت بسزایی برای دولت دارد که خوشبختانه پس از شروع کار دولت جدید امروز شاهد کاهش تحریم ها هستیم و دنیای استکبار متوجه شده که باید به خواسته های به حق دولت ایران پاسخ مثبت بدهد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: تامین سلامت فردی و اجتماعی مردم نیز یکی از وظایف حکومت است که به همین منظور بخش عظیمی از بودجه صرف این حیطه خواهد شد. هدف دولت این است که در بخش سلامت سرمایه گذاری کند.

گودرزی هم چنین تقویت زیرساخت های جامعه را موجب تقویت بنیه اقتصادی مردم دانست.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه ضمن گوش دادن به خواسته های مردم شهرستان ایوان قول مساعد داد؛ با توجه به این که نماینده رئیس جمهور در این شهرستان است گزارش کلیه مسایل مربوط به پروژه های عمرانی و سایر مسایل مربوط به شهرستان را در جلسه شورای اداری که بعد از ظهر امروز در محل استانداری ایلام برگزار می شود به محضر رئیس جمهور برساند.

وی هم چنین در بخش ورزش شهرستان قول مساعد داد تا با هماهنگی معاونین خود مشکلات این بخش نیز مرتفع شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص حوزه جوانان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد روحیه نشاط و تحرک در جوانان پیشنهاد می کنم جوانان این شهرستان با مجوزی که از سوی وزارت ورزش و جوانان به آن ها داده می شود سازمان های مردم نهاد را دربخش های فرهنگی،‌هنری،‌اجتماعی و ... فعال کنند تا بتوان فعالیت های مربوط را به سایر جوانان ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز