ضدیتی با فوتبال نداریم

گودرزی: ترکیب فعلی هیات مدیره پرسپولیس بهترین است

۱۳۹۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۸۹۱۴۶
گودرزی: ترکیب فعلی هیات مدیره پرسپولیس بهترین است
وزیر ورزش و جوانان گفت: عمده ترین تلاش هیات مدیره پرسپولیس باید احیای این باشگاه باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در اولین نشست اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان که عصر امروز در سالن همایش های وزارتخانه برگزار شد،‌ محمود گودرزی ضمن تقدیر از جمع حاضر برای قبول این مسوولیت سنگین ورزشی، اجتماعی و فرهنگی گفت: حامی واقعی، مجموعه حاضر است و از اسپانسر این باشگاه که هم دولت و هم باشگاه را حمایت می کند نیز تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مدیریت فوتبال باید آمیخته ای از عناصر مختلف اعم از افراد اقتصادی، ‌فرهنگی و ورزشی باشد.

گودرزی ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس را حلقه اتصال هواداران با مجموعه عنوان کرد و آن را بهترین دانست و گفت: عمده ترین تلاش هیات مدیره باشگاه باید احیای پرسپولیس باشد.

وی احیای مجموعه را مشروط به عوامل مختلفی دانست و افزود: حفظ چارچوب های قانونی،‌ همدلی و همراهی افراد در هیات مدیره و مربیان و ... از مهمترین مواردی است که به موفقیت بیشتر شما کمک می کند.
 
گودرزی گفت: شفاف سازی شما اعتماد مردم را در پی دارد و این موضوع را حتما رعایت کنید

وزیر ورزش و جوانان با ابراز تاسف از موج فوتبال زدگی در کشور گفت: در بین هواداران و تماشاچیان نوعی فوتبال زدگی را مشاهده می کنیم که ناشی از دو عامل یکی پایین بودن کیفیت بازی تیمها و دوم تنش های ناهنجار باشگاه است.

وی ادامه داد: این دو عامل باعث موضع گیری مردم و عقب نشینی پشتوانه فوتبال کشور که همان مردم هستند می شود.

گودرزی عمده ترین تلاش تیم حاضر را بهبود شرایط فعلی پرسپولیس عنوان و تصریح کرد: احیای باشگاه باید به لحاظ فرهنگی،‌ اقتصادی، فنی در دستور کار باشد و این مهم با حرکت در چارچوب قوانین و مقررات حاصل خواهد شد.

گودرزی با تاکید بر الگو شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: باید این دو باشگاه به عنوان سرمشق دیگر باشگاه ها معرفی شوند و سابقه نشان داده هر وقت این تیمها موفق بوده اند تیم ملی هم خوب بوده است.

وی در پایان از مجموعه وزارت ورزش و جوانان به عنوان همراه فوتبال کشور نام برد و افزود: ما با فوتبال ضدیت نداریم چراکه فوتبال ورزشی زیبا،‌ دیدنی و لذت بخش و من به عنوان یک معلم ورزش همیشه از فوتبال خوب و سالم لذت برده ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز