اولین نشست اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس با وزیر ورزش‌وجوانان

خادم: استقلال و پرسپولیس بدون مشکلات مالی کارشان را شروع کرده‌اند

۱۳۹۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۸۹۱۴۸
خادم: استقلال و پرسپولیس بدون مشکلات مالی کارشان را شروع کرده‌اند
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: برای اولین بار 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در شروع فصل در حسابشان پول وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، امیر رضا خادم در نشست اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور آقای گودرزی در خصوص ساماندهی مسائل 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس و فراهم کردن شرایط واگذاری آنها از 3 ماه و نیم پیش کار در این بخش را آغاز کردیم و تا حدودی زیادی هر دو تیم سر و سامان داده شده اند.
 
نمانیده وزیر در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: برای دستیابی به نتیجه مطلوب با گرفتن مشورت از بسیاری از صاحب نظران رشته فوتبال درمجموع عمده ترین مشکل باشگاه که مشکل مالی بود حل شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون شش و نیم میلیارد تومان پرسپولیس و سه میلیارد تومان باشگاه استقلال موجودی دارند که بعد از انقلاب برای نخستین بار است که این دو باشگاه در شروع فصل در حسابشان پول وجود دارد. 

خادم افزود: امیدوارم با درایتی که دوستان هیات مدیره دارند و با حمایتی که اسپانسرها از آن ها می کند، آینده خوبی پیش روی این دو باشگاه قرار بگیرد.

نظر شما