دکتر سجادی در گفتگو با برنا:

پاداش معوقه ورزشکاران قبل از بازی‌های آسیایی و با حضور رییس‌جمهوری پرداخت می‌شود

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۰۳۰۹۴
پاداش معوقه ورزشکاران قبل از بازی‌های آسیایی و با حضور رییس‌جمهوری پرداخت می‌شود
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش‌وجوانان گفت: بازدید از اردوهای تیم‌های ملی بصورت مرحله‌ای انجام می‌شود.

دکتر نصرالله سجادی در خصوص حضور در اردوهای تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی به خبرنگار برنا گفت: با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی و برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ورزشی، سرکشی به اردو و بررسی شرایط ورزشکاران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بازدید از اردوهای تیم های ملی بصورت مرحله ای انجام می شود و قطعا شامل حال همه رشته های ورزشی خواهد شد تا در جریان شرایط ورزشکاران و اردوها قرار بگیریم.

سجادی در خصوص امکاناتی که در اختیار ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی قرار گرفته است، گفت:وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تلاش می کنند تا ورزشکاران در بهترین شرایط ممکن برای بازی های آسیایی آماده شوند و امیدواریم که در زمان باقیمانده تا آغاز بازی های آسیایی اینچئون، تیم های ورزشی، ورزشکاران و مربیان مشکل خاصی از این حیث نداشته باشند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص پیش بینی عملکرد احتمالی کاروان ایران در بازی های آسیایی اینچئون گفت: از زمانیکه آقای دکتر گودرزی، بنده و تیم مدیریتی جدید در وزارت ورزش و جوانان مشغول به فعالیت شدیم تلاش زیادی صورت گرفته تا با وجود در اختیار داشتن فرصت زمانی کوتاه تا بازی های آسیایی اینچئون، تیم های ورزشی و ورزشکاران شرایط و امکانات لازم را برای انجام تمرینات و برگزاری اردوهای ورزشی داشته باشند و امیدواریم که نتیجه این تلاش ها را در اینچئون ببینیم و کاروان ایران با کسب مدال های خوش رنگ دل مجددا دل مردم ایران را شاد کند.

سجادی در پایان به بحث پاداش در نظر گرفته شده برای مدال آوران بازی های آسیایی اینچئون و پرداخت پاداش های معوقه اشاره کرد و گفت:پاداش مدال آوران بازی های آسیایی اینچئون طبق آیین نامه ای که وجود دارد در نظر گرفته خواهد شد که قطعا در فرصت مناسب اعلام می شود. ضمن اینکه پاداش های معوقه ورزشکاران قطعا تا قبل از بازی های آسیایی اینچئون و طی مراسمی با حضور رییس جمهور پرداخت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز