معاون توسعه ورزش همگانی خبر داد:

راه اندازی ۱۰۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال در ۴ استان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۳:۰۸
کد خبر: ۲۵۵۳۵۵
راه اندازی ۱۰۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال در ۴ استان
معاون توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان از راه اندازی 100 خانه ورزش روستایی تا پایان سال در 4 استان خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا شعبانی بهار گفت: باهدف توسعه ورزش های همگانی 100 خانه ورزش روستایی در چهار استان کشور تا پایان سال راه اندازی می شود.

وی در بازدید از سالن های ورزشی مجموعه ورزشی هفده شهریور زاهدان اظهار داشت: این خانه های روستایی در چهار استان سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی راه اندازی می شود.

دکتر شعبانی بهار افزود: راه اندازی این خانه ها از امروز در سیستان و بلوچستان کلید خواهد خورد که اعتبار مورد نیاز آن نیز ازسوی وزارت کشور تامین و برای هر استان 750 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: به علت پهناوری استان سیستان و بلوچستان بیشتر این خانه ها در این استان راه اندازی خواهد شد.

شعبانی بهار گفت: این خانه های ورزش روستایی به امکانات و تجهیزات ورزشی مجهز می شوند و روستاییان می توانند از امکانات ورزشی در این خانه ها استفاده کنند.

معاون ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان  از آمادگی این وزارتخانه برای تجهیز سیستم های سرمایشی و گرمایشی سالن های ورزشی سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران سیستان و بلوچستان در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و کسب جوایز قهرمانی،توجه به ورزش بانوان استان را یکی از اولویت های وزرات ورزش و جوانان در سیستان و بلوچستان برشمرد.

وی در این بازدید لازمه حفظ و نگه داری اماکن ورزشی استان را تنها برنامه ریزی و مدیریت استانی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ما در حفظ و نگهداری بیشتراماکن ورزشی در سطح کشور مشکل داریم و وزارت ورزش و جوانان با کمبود شدید منابع مالی در بحث تجهیز و نگهداری اماکن مواجه است مدیریت های استانی باید بتواند با برنامه ریزی و استفاده از درآمدها و بودجه متمرکز استانی طوری مدیریت کنند تا کمتر نیاز به کمک وزارت پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز