برخی فدراسیون‌ها تا به حال حسابرسی نشدند

دکتر سجادی: انتخابات فوتبال شائبه دار نبود/ تعویق مجمع فدراسیون فوتبال صحت ندارد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۲:۱۸
کد خبر: ۲۶۴۹۸۲
دکتر سجادی: انتخابات فوتبال شائبه دار نبود/ تعویق مجمع فدراسیون فوتبال صحت ندارد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: درباره تعویق مجمع فدراسیون فوتبال چیزی نشنیده‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر سید نصرالله سجادی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در خصوص اینکه این گفته می‌شود ممکن است مجمع فدراسیون فوتبال به تعویق بیفتد، گفت: چنین چیزی نشنیده‌ام و همانطور که رئیس فدراسیون فوتبال قول داده قرار است گزارش مالی این فدرسیون آماده و همزمان با مجمع عمومی ارائه شود. البته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید در برابر تصمیم مجمع و قولی که داده پاسخگو باشد. آنها قول دادند که این مساله تا پایان سال حل شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص اینکه گفته می شود نامه‌ای از رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در حمایت از رضازاده ارسال شده، گفت: نامه‌ای برای ما نیامده است، اما این نامه به کمیته ملی المپیک ارسال شده و خودشان پاسخ دادند. وزارت ورزش هم اعلام کرد هر کشوری قوانین داخلی خود را دارد که ارتباطی به اساسنامه فدراسیون‌ها ندارد. ما در کشور بر اساس قوانین رفتار می کنیم و بر اساس همین قوانین افراد نمی توانند دو شغله باشند. همانطور که ما به قوانین آنها احترام می گذاریم، آنها هم احترام بگذارند و در این زمینه دخالت نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود انتخابات هیات فوتبال تهران شائبه‌دار بوده، گفت: چنین چیزی نشنیده‌ام و در جریان نیستم.

سجادی خاطر نشان کرد: آماده‌ایم مجامع سالیانه تمام فدراسیون‌ها را برگزار کنیم، اما چون گزارش حسابرسی‌ها هنوز آماده نیست این موضوع به تعویق افتاده است. می‌خواستیم مجامع تا اسفند برگزار شود، اما چون هنوز برخی حسابرسی‌ها به دست ما نرسیده است، نمی توانیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش افزود: متأسفانه برخی فدراسیون‌ها چندین سال است که حسابرسی نشد‌ه‌اند و باید حسابرسی‌ها را از چند سال قبل انجام دهیم. مجمع عمومی فدراسیون نابینایان از سال 89 تشکیل نشده و حسابرسی آن نیز انجام نشده است. امیدواریم مجامع فدراسیون‌ها از سال آینده به صورت سالانه برگزار شود. عزم ما این است که بهمن و اسفند سال 94 مجامع سالانه تمام فدراسیون‌ها برگزار شود.

سجادی درباره بودجه فدراسیون‌های ورزشی گفت: فدراسیون ها در سال 94 ورزشکاران را برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو آماده می کنند از این رو اعتبار فدراسیون ورزش های نابینایان که جزو رشته های مدال آور برای کشور است بین 20 تا 30 درصد افزایش پیدا می کند. سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون‌ها امضا کردیم که 15 درصد از بودجه فدراسیون‌ها بین هیات‌ها توزیع می‌شود همچنین وزارت ورزش 15 تا 20 درصد به ادارات کل استان‌ها پرداخت کرده تا بین هیات‌ها توزیع شود و این نهایت کمکی است که می‌توانیم انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز