خبرگزاری برنا مراسم تجلیل از بهترین های ورزش را برگزار کرد

سوریان قهرمان سال، حدادی مرد سال و عباسعلی بانوی سال

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸:۳۳
کد خبر: ۲۶۹۳۲۴
سوریان قهرمان سال، حدادی مرد سال و عباسعلی بانوی سال
در این مراسم مدیرعامل برنا از ورژن جدید خبرگزاری برنا رو نمایی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا مراسم تجلیل از بهترین های ورزش ایران در سال 1393 به همت خبرگزاری برنا و با همکاری هتل پنج ستاره شیراز در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش برگزار و از ورزشکاران و چهره های برگزیده سال با اهدای لوح، تندیس و هدایای ویژه تقدیر شد.

اجرای این مراسم را امیراقبال شفیع، گزارشگر برنامه تلویزیونی ورزش و مردم بر عهده داشت و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام برنامه، محمدحسن بلاغی مبین مدیر عامل خبرگزاری برنا به تشریح اهداف برگزاری این مراسم و چگونگی انتخاب بهترین های سال پرداخت. سپس مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان، سعید الله بداشتی دستیار جوان دولت محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و امیرحسین علیزاده مشاور رسانه ای گروه فراسان چند دقیقه ای برای حضار از موفقیت های ورزش ایران در سال رو به پایان 1393 حرف زدند.

قبل از آغاز بخش پایانی مراسم که اهدای جوایز چهره های برگزیده سال بود، مدیرعامل برنا از ورژن جدید خبرگزاری برنا رو نمایی کرد و سپس بخش اهدای جوایز با معرفی بهترین ها آغاز شد؛

سیامند رحمان، مرد اخلاق ورزش ایران در سال 93 ... فرزان عاشورزاده، پدیده ورزش ایران در سال 93 ... محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون برتر و مدیر نمونه ورزش ایران در سال 93 ... حمیده عباسعلی، بانوی سال 93 ورزش ایران ... احسان حدادی، مرد سال 93 ورزش ایران ... و حمید سوریان، قهرمان سال 93 ورزش ایران.

این چهره ها با نظرسنجی 101 کارشناس ورزش، اساتید دانشگاه، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش، از سوی خبرگزاری برنا به عنوان بهترین های ورزش ایران در سال 93 معرفی شدند.

البته سیامند رحمان به دلیل حضور در شهرستان و فرزان عاشورزاده به واسطه سفر ورزشی به هلند در این مراسم حضور نداشتند که لوح، تندیس و هدایای این دوستان فروردین ماه سال 94 تقدیم می شود.

در ادامه مراسم، حمیده عباسعلی، احسان حدادی، محمدرضا داورزنی و حمید سوریان هدایای خود که شامل تندیس برترین های سال، لوح یادبود و هدایایی از خبرگزاری برنا و دکتر مناف هاشمی، معاون وزیر ورزش و جوانان می شد را از دکتر مناف هاشمی، سعید الله بداشتی و محمدحسن بلاغی مبین دریافت کردند و مراسم در حضور خبرنگاران رسانه های ورزشی و برخی چهره های سرشناس ورزش با پخش کلیپ افتخار آفرینان ورزش ایران در بازی های آسیایی اینچئون 2014 و عکس یادگاری بهترین های سال به پایان رسید. منتظر انتشار گزارش های تکمیلی و مصاحبه های اختصاصی با بهترین ها در خبرگزاری برنا باشید.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز