در حاشیه مراسم تجلیل از بهترین های ورزش ایران در سال ۹۳

بلاغی مبین: یکصد و یک شخصیت مهم ورزشی برترین ها را انتخاب کردند

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴:۵۹
کد خبر: ۲۶۹۳۳۰
بلاغی مبین: یکصد و یک شخصیت مهم ورزشی برترین ها را انتخاب کردند
مدیرعامل برنا گفت: برنا می کوشد پل ارتباطی میان نسل جوان و مسئولان باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا به گزارش سرویس ورزشی برنا مراسم تجلیل از بهترین های ورزش ایران در سال 1393 به همت خبرگزاری برنا و با همکاری هتل پنج ستاره شیراز در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش برگزار و از ورزشکاران و چهره های برگزیده سال با اهدای لوح، تندیس و هدایای ویژه تقدیر شد.

محمدحسن بلاغی مبین،مدیرعامل خبرگزاری برنا در این مراسم گفت: با برنامه ریزی های انجام شده قرار بر این شد در پایان سال با نظرسنجی از کارشناسان و اهالی ورزش نفرات برتر عرصه ورزش در سال 93 را انتخاب کنیم که پس از نظرسنجی از یکصد و یک چهره ورزشی نفرات حاضر انتخاب شدند. جالب اینکه در بخش مدیر ورزشی جناب آقای داورزنی با قاطعیت و اکثریت آرا به عنوان مدیر سال انتخاب شد. در این انتخابات و با نظر اهالی ورزش احسان حدادی به عنوان مرد سال، حمید سوریان به عنوان قهرمان سال، حمیده عباسعلی به عنوان بانوی سال، فرزان عاشورزاده به عنوان پدیده سال و سیامند رحمان به عنوان مرد اخلاق سال انتخاب شدند. در بخش انتخاب مربی سال اهالی ورزش به اسلوبودان کواچ سرمربی موفق تیم ملی والیبال رای دادند اما با توجه به این که رویکرد ما در انتخاب بهترین های سال گزینش چهره های داخلی بود، تصمیم گرفتیم در مراسمی جداگانه از این مربی موفق تقدیر کنیم.

وی افزود: ما امیدواریم با این انتخابات از اهالی ورزش تقدیر کنیم. رویکرد ما در خبرگزاری برنا فقط پوشش اخبار نیست. برنا می کوشد پل ارتباطی میان نسل جوان و مسئولان باشد. رسالت خبرگزاری برنا در دوره جدید این است که بتواند به جریان صحیح اطلاع رسانی کمک کند و به حوزه ها و سوژه های مختلف به شکل ویژه و کاربردی بپردازد. در همین راستا برای ارتباط صحیح تر و منطقی تر با مخاطبان از نسخه جدید سایت خبرگزاری برنا رونمایی کردیم.

محمد حسن بلاغی مبین با تقدیر از حمایت ها و هدایتهای وزیر ورزش و جوانان از خبرگزاری برنا گفت:در 14 ماهی که وظیفه مدیریت برنا به دوش من گذاشته شده دکتر گودرزی نگاهی ویژه به این خبرگزاری داشته و به دلیل سبقه رسانه ای که داشته به صورت حرفه ای نقطه اظهار نظر کرده است.مقام عالی وزارت تاکید بسیاری بر بازگشت برنا به کارکرد اصلی خود،یعنی پرداختن به مسائل،مشکلات و مطالبات جوانان دارد و در دوره جدیدی که از ابتدای سال 94 آغاز خواهد شد،برنا طبق یک برنامه ریزی دقیق،در کنار انجام وظایف اطلاع رسانی خود در حوزه های مختلف،نگاه ویژه ای به حوزه جوانان خواهد داشت تا این وظیفه فراموش شده را احیا کند.ضمن اینکه تلاش می کنیم همچنان که بازوی رسانه ای وزارت ورزش و جوانان هستیم،به عنوان بازوی رسانه ای دولت تدبیر و امید نیز فعالیت کنیم و در حد توانمان باری از روی دوش سیستم رسانه ای دولت برداریم.
 
مدیرعامل برنا در ادامه درباره ویژگی های سایت جدید برنا که طی چند روز آینده در معرض دید مخاطبان خبرگزاری قرار خواهد گرفت، گفت: این سایت ویژگی های متفاوتی دارد. علاوه بر اینکه از لحاظ فرم و شمایل کوشش کرده ایم بتوانیم از منظر بصری با مخاطبان ارتباط نزدیکتر و تنگاتنگی برقرار کنیم و به لحاظ کاربردی بتوانیم نشاط و شادابی جوانی را منتقل کنیم، از منظر محتوایی نیز کوشیده ایم شکل و جریان اخبار تفاوت های عمده ای داشته باشد. در نسخه جدید برای اولین بار در سطح رسانه های کشور توئیت برنا را راه اندازی کرده ایم تا مخاطبان در جریان لحظه به لحظه اخبار قرار بگیرند.

بلاغی مبین در پایان گفت: امیدواریم خبرگزاری برنا در ادامه مسیر خود بتواند پربارتر و موفق تر عمل کرده و پل ارتباطی مخاطبان به ویژه جوانان و مسئولین باشد. ضمن اینکه این مراسم فتح بابی شد تا در سال های آینده انتخاب بهترین های سال ورزش ایران به شکل کامل تر و باشکوه تر برگزار شود.

مدیرعامل برنا در پایان سخنان خود خبر از برگزاری مراسم تجلیل از جوانان برگزیده کشور در اوایل سال 94 داد و گفت: با عنایت به صحبتهای مقام معظم رهبری در جمع قهرمانان ورزشی و اشاره ایشان بر قهرمانان در حوزه مختلف اعم از سیاسی،ورزشی،فرهنگی،صنعتی و... برنامه تجلیل از کشور تحت عنوان" جوانان قهرمان ایران زمین" برگزار خواهد شد.

نظر شما