در حاشیه مراسم تجلیل از بهترین های سال ۹۳ ورزش ایران

عباسعلی: خوشحالم در جمع بزرگان هستم

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۶۹۳۵۱
عباسعلی: خوشحالم در جمع بزرگان هستم
بانوی ورزش ایران در سال 93 گفت: تندیس، به اندازه مدال طلای آسیایی و نقره جهانی برای من ارزشمند است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا بانوی ورزش ایران در سال 93 عنوانی بود که در نظرسنجی خبرگزاری برنا برای انتخاب بهترین های سال ورزش ایران به حمیده عباسعلی رسید. بانوی طلایی کاراته ایران در اینچئون با اکثریت آرا در نظرسنجی برنا بانوی سال 93 ورزش ایران شد.

عباسعلی در مراسم تجلیل از بهترین ها گفت: این جایزه ای که گرفتم، به خصوص این تندیس، به اندازه مدال طلای آسیایی و نقره جهانی برای من ارزشمند است چرا که این تندیس را از آرای کارشناسان، صاحب نظران و پیشکسوتان ورزش گرفته ام. بی تعارف از این که در جمع بزرگان ورزش ایران هستم، خوشحالم.

عباسعلی افزود: از خبرگزاری برنا بابت این حرکت و برگزاری مراسم بهترین ها قدردانی می کنم و امیدوارم این رویه دنباله دار باشد و در سال های آینده هم برنا از بهترین های سال تقدیر کند. این گونه تقدیرها به ورزشکاران انگیزه مضاعفی می بخشد و روحیه هر ورزشکاری، در هر جایگاهی را بالا می برد. مهم نیست یک ورزشکار چه اندازه عنوان و افتخار داشته باشد. حتی رکورددار مدال در تاریخ ورزش دنیا هم از این تجلیل ها روحیه می گیرد.

بانوی سال ورزش ایران که از لحاظ اخلاقی هم نمونه است، در خاتمه تاکید کرد: جای دوستانم در این مراسم خالی است و تمامی بانوانی که سال 93 در عرصه بین المللی افتخار آفریدند، می توانستند در این مراسم شرکت کنند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز