گزارش خبرنگار برنا از اینچئون؛

رضایی: داوران بر ضربه فنی بودن حریف كره‌ای، عبدولی تاكید دارند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۰:۱۲
کد خبر: ۲۲۵۶۸۲
رضایی: داوران بر ضربه فنی بودن حریف كره‌ای، عبدولی تاكید دارند
سخنگوی فدراسیون كشتی گفت: فرنگی كاران ما امروز و فردا نیز باید در بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش خبرنگار برنا از اینچئون، سخنگوی فدراسیون كشتی گفت: فرنگی كاران ما امروز و فردا نیز باید در بازی های آسیایی اینچئون به مصاف رقبای خود بروند و به همین دلیل از مردم عزیز ایران بعنوان تنها حامیان كشتی می خواهیم مانند همیشه با همراهی با ورزش ملی كشور از هر گونه برخورد و اعتراض احساسی در این زمینه خودداری كنند زیرا ممكن است باعث شود در حق سایر فرنگی كاران كشورمان نیز اجحاف صورت گیرد.

علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: پس از مسابقه عبدولی و با ناداوری محرز صورت گرفته، رسول خادم رئیس فدراسیون كشتی ایران جلسه ای را با میخالوف عضو كمیته داوران اتحادیه جهانی كشتی و رئیس كمیته داوران شورای كشتی آسیا برگزار كرد.

وی ادامه داد: در این جلسه خادم توضیحاتی در مورد اشتباه بسیار محرز صورت گرفته در مورد مباحث داوری مطرح كرد و میخالوف پذیرفت كه هیئت ژوری در مورد متوقف كردن كشتی برای تغییر رای دیر اقدام كرده است.

دارنده مدال نقره المپیك تصریح كرد: البته نكته ای كه در این میان باید مورد توجه قرار گیرد اینست كه داوران ضربه فنی را تایید كرده اند و همچنان بر درستی رای خود تاكید دارند اما متاسفانه اعمال نفوذ كره ای ها و بالخصوص كیم رئیس شورای كشتی آسیا بعنوان میزبان بازی ها باعث دخالت دیرهنگام هیئت ژوری در این زمینه شده است.

رضایی در پایان خاطرنشان كرد: در همین زمینه نامه ای اعتراضیه ای از سوی كمیته ملی المپیك ایران با امضای آقای كیومرث هاشمی رئیس كمیته ملی المپیك به شورای المپیك آسیا و اتحادیه جهانی كشتی ارسال شده است و منتظر پاسخ آنها هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز