در گفت‌وگو با برنا

فلاح: استقلال با چاشنی شانس ما را شکست داد/ پایگاه مردمی دایی دست نیافتنی است

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۵۰۰
فلاح: استقلال با چاشنی شانس ما را شکست داد/ پایگاه مردمی دایی دست نیافتنی است
مدیر تیم فوتبال راه آهن گفت: علی دایی مانند زمان بازیگری اش در حیطه مربیگری هم محبوبیت و مقبولیت کافی دارد و پایگاه مردمی او قابل توجه و دست نیافتنی است.

اسد فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: تیم ما در بازی مقابل استقلال ظرفیت رسیدن به پیروزی را داشت و بازیکنان نیز در ارایه کار تیمی توانستند، خودی نشان دهند. از حیث فرصت گلزنی نیز چند موقعیت مناسب به دست آوردیم اما در رسیدن به دروازه حریف اقبال با مهاجمان ما همراه نبود استقلال در روزی که از چاشنی شانس بهره می برد برنده شد البته این تیم، تیم بزرگی است و در روزی که از حمایت سرمایه های اصلی اش روی سکوها نیز استفاده می‌کرد، توانست به هدفش برسد. با این حال حریف ما پیکار سختی را تجربه کرد و راه آهن با توجه به نمایشی که داشت شایستگی پیروزی بر آبی پوشان را هم داشت.

وی افزود: این باخت چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. اگر عدالت فوتبال در زمین مسابقه برقرار بود فوتبال خوب راه آهن با کسب امتیاز همراه می‌شد و دست پر میدان را ترک می‌کردیم.

مدیر تیم فوتبال راه آهن در ادامه عنوان کرد: در بازی با استقلال اسیر حوادث و اتفاقات شدیم که این امر در دنیای فوتبال غیر قابل پیش بینی است و بعضاً تیمی که خوب و برتر از رقیب است، پیروز نمی‌شود.

فلاح در مورد تشویق قرار گرفتن علی دایی از سوی هواداران پرسپولیس و استقلال گفت: علی دایی مانند زمان بازیگری‌اش در حیطه مربیگری هم محبوبیت و مقبولیت کافی دارد و پایگاه مردمی او قابل توجه و دست نیافتنی است. خوشبختانه تیم ما با برخورداری از این سرمایه بزرگ ملی همچنان یکی از مدعیان اصلی محسوب می‌شود و کسب پیروزی مقابل داماش باز هم اسباب حضور راه آهن را در جمع پیشتازان لیگ برتر فراهم می‌کند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز