نکاتی درباره بازی امشب

دایی و کریمی بهترین گلزنان ایران برابر کره‌ای‌ها/ کی‌روش دهمین پیروزی‌اش را می‌خواهد

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۴۹۳
دایی و کریمی بهترین گلزنان ایران برابر کره‌ای‌ها/ کی‌روش دهمین پیروزی‌اش را می‌خواهد
علی دایی و علی کریمی با چهار و سه گل زده، بهترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران برابر کره‌ جنوبی هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی امشب به مصاف کره جنوبی می‌رود که پیروزی کشورمان می‌تواند شرایط صعود به جام جهانی را هموار کند.

در زیر به نکاتی درباره این بازی اشاره شده است که آن را می‌خوانید:

*ایران هزاروسیصد روز است که در ورزشگاه آزادی شکست نخورده و این خودش یک پوئن مثبت به‌شمار می‌آید. آخرین باخت ایران به دیدار با عربستان در فروردین سال 88 برمی‌گردد که شاگردان دایی با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرده بودند.

*ایران و کره جنوبی چهار بار در تهران با هم بازی کرده‌اند که دو برد و دو تساوی سهم ایران بوده است و چشم بادامی‌ها هنوز نتوانسته‌اند طعم پیروزی را بچشند.
 
*علی دایی و علی کریمی با چهار و سه گل زده، بهترین گلزنان ایران برابر کره‌ای‌ها هستند.

*کارلوس کی روش در حالی برای نوزدهمین بار روی نیمکت ایران می‌نشیند که در بازی‌های گذشته 9 پیروزی، هفت تساوی و دو شکست در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

*پیراهن قرمز برای ایران خوش یمن بوده است چراکه با این رنگ مقابل ازبکستان در تاشکند به برتری رسید و امشب نیز با لباس سرخ پذیرای کره است. ایران با لباس سفید رنگ نیز مقابل قطر به تساوی رسید و از لبنان شکست خورده بود.

*آخرین باری که ایران توانست در یک بازی رسمی کره را شکست بدهد، به سال 85 برمی‌گردد. این بازی که در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های 2007 آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود، تیم ایران توانست با هدایت امیر قلعه نویی و دو گل رضا عنایتی و حسین بادامکی کره را ببرد.

بازی دو تیم از ساعت 20 امشب آغاز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز