دایی باید رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود

قلعه‌نویی: داستان مجیدی بماند برای نیم فصل/ جانواریو برمی‌گردد

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۹۲۵
قلعه‌نویی: داستان مجیدی بماند برای نیم فصل/ جانواریو برمی‌گردد
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فابیو جانواریو بازیکنی حرفه‌ای است و چون سر موقع پولش را نداده‌اند تا الان نیامده اما به استقلال برمی‌گردد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت استقلال، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان در جمع خبرنگاران در مورد بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: اگر صدایم خوب و رسا نیست به خاطر آمپول‌هایی است که زده‌ام. پیروزی تراکتورسازی را به مردم خوب آذربایجان و کادر این تیم تبریک می‌گویم. این مسابقه دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه دوم و تغییرات تاکتیکی‌ که انجام شد شرایط ما بهتر شد و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم که اگر یکی از آن توپ‌ها گل می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد.

وی در مورد اینکه غیبت شما باعث باخت استقلال شد، عنوان کرد: همکاران من هم زحمت خود را کشیدند و هر آنچه که در توان داشتند عرضه کردند.

قلعه نویی در مورد اینکه فصل گذشته شما سرمربی تراکتورسازی بودید و امسال سرمربی استقلال و با وجود فاصله 30 متری بین دو نیمکت چرا داوری باز هم به ضرر شما شد، گفت: فاصله بین دو نیمکت 30،40 متر بیشتر نیست اما در این فاصله خیلی سؤالات مطرح است. در فاصله بین دو نیمکت هزار تا سؤال در می آید. بعضی مسائل را می‌دانم اما نمی‌خواهم به آنها ورود کنم. بعد از فوت مادرم دیگر حوصله این حرف‌ها را ندارم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر غیبت جانواریو گفت: او بازیکنی حرفه‌ای است و چون سر موقع پولش را نداده‌اند تا الان نیامده است اما به استقلال برمی‌گردد.

وی در مورد اینکه جانواریو در فیس بوک از استقلال خداحافظی کرده، عنوان کرد: او به استقلال برمی‌گردد.

سرمربی استقلال در مورد تعطیلات دو هفته در میان لیگ گفت: در تعطیلات لیگ باز هم استقلال 3 قسمت شد، یک بخش به تیم ملی رفتند، بخشی به مرخصی رفتند و برنگشتند و یک بخش هم با تیم تمرین می‌کنند. چند هفته تلاش کردیم تا استقلال به شرایط ایده‌آل نزدیک شود اما بعد از آن دوباره لیگ تعطیل شد. برای جبران این فاصله چند هفته زمان نیاز داریم.

قلعه ‌نویی اظهار داشت: توزی اگر همین امروز هم برگردد با شرایط فیزیکی‌ که دارد برای آنکه به همان توزی بازی با صبا تبدیل شود به 6 هفته زمان نیاز دارد و این هم از شانس ما است که لیگ این گونه می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما هم با رویانیان دوست هستید و هم با علی دایی و اختلاف این دو در رسانه را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: من شرایط جسمانی مناسبی نداشتم که بتوانم مطالب را بخوانم اما باید قبول کنید دایی و رویانیان هر دو از بزرگان کشورمان هستند. من دایی را به عنوان اسطوره و سرمایه قبول دارم. تمام کشور باید از علی دایی حمایت کند تا او رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود زیرا دایی چنین قابلیتی را دارد.

قلعه نویی افزود: رویانیان در باشگاه پرسپولیس تحول ایجاد کرده است. طرح پلیس 110 در نیروی انتظامی و همیار پلیس و طرح‌های دیگری در راهنمایی و رانندگی که باعث کاهش تصادفات شد از طرح‌های رویانیان بوده است.

سرمربی استقلال در باره اظهارات مظفری زاده درباره پنالتی‌های استقلال گفت: اجازه بدهید به داوری ورود نکنم. اعتقاد قبلی من این است که مظفری زاده می‌تواند در جام جهانی قضاوت کند. البته 4،5 مورد اختلاف در مورد مسائل داوری در بازی استقلال و تراکتورسازی هم وجود داشت که یکی از آنها گل دوم تراکتورسازی بود که صددرصد آفساید بود. البته این مسئله به مظفری زاده ربطی ندارد.

قلعه نویی درباره ناراحتی میداودی از تعویضش و احتمال جدایی این بازیکن و ساموئل از استقلال گفت: این سؤال مربوط به نیم فصل است و اجازه بدهید در نیم فصل به آن جواب بدهم. آنچه مسلم است اینکه استقلال در نیم فصل تغییراتی خواهد داشت. من در مورد مسائل میداودی که شما می‌گویید چیزی نشنیده‌ام اگر بدانم چنین چیزی واقعیت داشته باشد اجازه نمی‌دهم که او با تیم تمرین کند.

سرمربی استقلال در ادامه از سرپرست تیم پرسید که میداودی حرفی زده است که ماجدی پاسخ منفی داد.

وی ادامه داد: همه ما باید سرباز مردم باشیم. ما و بازیکنان کارمان را انجام می‌دهیم. منتی نباید بگذاریم و پولش را می‌گیریم. شاید دیر و زود شود اما پول‌ها پرداخت می‌شود. بازیکنان استقلال چند روز پیش پولشان را گرفتند.مطمئن باشید اگر اتفاقی رخ دهد که به مجموعه لطمه بزند با آن برخورد می‌کنم. در برخی موارد هم لازم است راهنمایی و تذکر بدهیم که این کار را انجام می‌دهیم.

قلعه نویی درباره اینکه شما از نکونام انتقاد کردید و خیلی‌ها از او حمایت کردند و در نهایت او گل پیروزی مقابل کره جنوبی را زد و در این دوران به شما خیلی سخت گذشت، گفت: به من سخت نگذشت. من چیزهایی را می‌دیدم و می‌دانستم. حتی در گذشته آمار بازی نکونام را مقابل خبرنگاران آنالیز کردم و مشخص شد جواد نکونام از خوب‌های ما است اما برخی مسائلی را مطرح می‌کردند و نمی‌خواستند جواد در شرایط ایده‌آل باشد.

وی ادامه داد: گلی که نکونام زد باعث خوشحالی 70 میلیون ایرانی شد و حیات دوباره به فوتبال ما داد. اگر در این مسابقه می‌باختیم چه اتفاقی می‌افتاد؟ خوشحالم که یکی از جنس استقلال که نامش جواد نکونام است این اتفاق را رقم زد. آنهایی هم که این حرف‌ها را می‌زدند ایران را دوست نداشتند و به دنبال مسائل شخصی خودشان بودند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه در تبریز به آرش برهانی فحاشی شد و فدراسیون با استقلال مشکل دارد، گفت: من در تبریز نبودم. پای من هم ربطی به فدراسیون ندارد اما من زمانی که سرمربی تیم ملی بودم حتی یک هفته لیگ را تعطیل نکردم ولی در حال حاضر تقریباً هر دو هفته یکبار لیگ تعطیل می‌شود.

وی در مورد اینکه در تعطیلات لیگ استقلال اردو می‌زند گفت: با دلار 3 هزار تومانی کجا می‌توانیم اردو بزنیم که یکی از خبرنگاران به او گفت: دلار الان بیش از 4 هزار تومان است که قلعه نویی پاسخ داد من قیمت قبل از فوت مادرم را دارم!

قلعه نویی در باره وضعیت فرهاد مجیدی گفت: فتح اله زاده در جلوی خود من به این سؤال پاسخ داد. مجیدی از سرمایه‌های باشگاه استقلال است و خود من از فتح اله زاده خواستم او را برگرداند که گفتند خداحافظی کرده است.

وی درباره اینکه مجیدی در نیم فصل به عنوان مربی یا بازیکن به استقلال برمی‌گردد گفت: شما اجازه بدهید نیم فصل بشود بعد در مورد این مسئله صحبت کنیم

نظر شما