باید نویدکیا را کنترل کنیم

قلعه‌نویی: می‌خواهیم از سپاهان امتیاز بگیریم/ برخی کارشناسان اجنبی پرست هستند

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۸۵۲
قلعه‌نویی: می‌خواهیم از سپاهان امتیاز بگیریم/ برخی کارشناسان اجنبی پرست هستند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر نویدکیا را کنترل کنیم و ارتباطش را با خط حمله سرعتی سپاهان قطع کنیم، می‌توانیم به هدفمان برسیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت استقلال، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان، اظهار کرد: من سال‌های خوبی را در اصفهان داشته‌ام. تیمی که پس از رفتنم نیز بسته شد، به گواه آقای ساکت تیم بسیار خوبی بود.

وی با بیان اینکه مردم ایران توقع دیگری از این بازی دارند، افزود: همه به چشم یک دربی به این بازی نگاه می‌کنند. سپاهان فراز و نشیب‌های زیادی داشته اما همیشه قدرت خود را حفظ کرده است.

قلعه‌نویی ادامه داد: بازیکنان تیم استقلال نتوانستند به طور کامل در خدمت تیم باشند و ملی‌پوشان ما از شنبه به تمرین‌های تیم اضافه شدند که این زمان نیز برای ایجاد آمادگی بسیار کم بود.

وی تاکید کرد: ما برای گرفتن امتیاز به اصفهان آمده‌ایم. تیم ما و تیم سپاهان جزو برترین‌های ایران و آسیا هستند. برنامه‌های ویژه ای برای بازی داریم و سعی می‌کنیم ارتباط خط میانی و حمله سپاهان را قطع کنیم. محرم نوید کیا بازیکن بزرگی است. البته او قبل از اینکه بازیکن بزرگی باشد انسان بزرگی است. اگر او را کنترل کنیم و ارتباطش را با خط حمله سرعتی سپاهان قطع کنیم، می‌توانیم به هدفمان برسیم. یک سری نقاط ضعف هم هست که روی آن در این 3،4 روز کار کردیم و باید استفاده کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا تیم فعلی استقلال از لحاظ گلزنی نسبت سال گذشته افت داشته است؟ گفت: من بازی‌های هجومی را دوست دارم؛ مردم هم بازی دو بر یک را به بازی یک بر صفر ترجیح می‌دهند. در سپاهان هم همین فلسفه فوتبال را جا انداخته بودم. تیم تراکتور که سال گذشته در آن بودم نیز بعد از استقلال بهترین خط حمله را داشت. اما بازیکنانی که روی آن‌ها حساب باز کردیم همه‌شان در اختیار تیم استقلال نیستند. دو بازی اخیر استقلال به نسبت بازی‌های قبل بهتر شد، ولی همچنان با ایده‌آل فاصله داریم. قصد داریم در نیم فصل با یک برنامه‌ریزی مناسب برای پوشش نقاط ضعف و افزایش قدرت هجومی تیم گام برداریم.

سرمربی تیم استقلال در مورد عماد رضا گفت: انتقال عمادرضا باید در فضای آرامش انجام شود، اما هنوز باشگاه استقلال با این بازیکن قراردادی امضا نکرده است. علی فتح‌الله‌زاده در عراق با عماد رضا نشستی داشته، اما من روند اداری آن را نمی‌دانم.

قلعه‌نویی بحث حضورش در تیم ملی را تکذیب کرد و گفت: من هم‌اکنون حالت زاپاس پیدا کرده‌ام. برخی کارشناسان فرافکنی می‌کنند زیرا تیم ملی بازی‌های خوبی ارایه نمی‌کند اما کارشناسان می‌گویند این تیم وضعیت خوبی دارد و تعدادی از این کارشناسان اجنبی‌پرست هستند.

وی در ارتباط با جانواریو و کنار گذاشتن این بازیکن گفت: این بازیکن رفتار بدی انجام داد و با غیبتی که داشت شرایط آمادگی خود را سلب کرد، اما کار فتح‌الله زاده در پرداخت طلب این بازیکن به محض بازگشتش به ایران، کار زیبا و ارزشی بود. این بازیکن چهار الی پنج هفته به فیزیوتراپی و کار قدرتی خواهد پرداخت تا مشخص شود می‌تواند بازی کند یا باید جراحی کند.

سرمربی تیم استقلال در مورد جباری هم گفت: این بازیکن خوش‌اخلاق است و در تمرین سه روز پیش پایش متورم شد و تمرین‌های بدنسازی این بازیکن قطع شد. من اطمینان دارم اگر جباری بود تیم ملی مقابل ازبکستان نمی باخت. امیدواریم بتوانیم بعد از نیم فصل از این بازیکن استفاده کنیم تا مشکل گلزنی مان رفع شود.

قلعه‌نویی در پایان خاطرنشان کرد: من خوشحالم که در اصفهان کار کردم. این شهر هواداران و مدیران معرفتی داشت و امیدوارم بازی یکشنبه مورد پسند مردم واقع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز