شرایط سپاهان از سال گذشته هم بهتر است

کرانچار: بازی با استقلال حکم دربی را دارد

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۸۷۳
کرانچار: بازی با استقلال حکم دربی را دارد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سال قبل وقتی ۹ امتیاز عقب بودیم به بازیکنان گفته بودم فرصت برای جبران هست و همان طور که دیدید خود را به صدر جدول رساندیم و قهرمان شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت سپاهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال اظهار داشت: می‌توان این بازی را یک دربی تلقی کنیم، سپاهان قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر است و بالاتر از استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. ما به عنوان میزبان بازی قصد داریم این بازی را به سود خود به پایان برسانیم البته می دانم اصلاً کار آسانی نیست زیرا برابر تیمی قرار می‌گیریم که موفق‌ترین مربی ایران را دارد و مشخص است که کارش را بلد است اما من به همراه بازیکنانم نوید یک بازی زیبا را می‌دهیم.

وی ادامه داد: بازی پارسال دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این حق را به ما می‌دهد که به دنبال موفقیت باشیم اما امسال شرایط استقلال متفاوت است و این تیم یک مربی دیگر دارد. تفکر من و بازیکنان این است که با آمادگی کامل وارد زمین شویم و به هیچ وجه اجازه ندهیم که استقلال بخواهد ما را غافلگیر کند. وظیفه من در تعطیلات این بود که وضعیت تدافعی تیم را اصلاح کنم و در این زمینه هم تا حدودی موفق بوده‌ام.

کرانچار در ارتباط با بازیکنانی که دم از جدایی از سپاهان می‌زنند نیز گفت: سپاهان باید متشکل از بیست و دو بازیکن بزرگ باشد و در طول بازی‌ها نیز با توجه به رقابت‌های مختلفی که در پیش داریم باید بگویم بازی به همه بازیکنان خواهد رسید. همان طور که در بازی با نفت شاهد بودیم پاپی وقتی به میدان آمد نتیجه بازی را عوض کرد و یا به عنوان مثال سوکای و غلامی هرگاه به میدان آمده اند تأثیر گذار بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: طبیعی است که بازیکنان باید نسبت به بازی نکردن معترض باشند اما باید بدانند که امسال میادین بزرگی در پیش داریم و برای بالانس تیم مجبور هستیم که از همه بازیکنان استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: اگر شرایط امسال را با سال گذشته مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که امسال نسبت به سال گذشته اوضاع‌مان بهتر است و فقط در یکی دو مسابقه لغزش داشته‌ایم. ما یک بازی کمتر داریم و اگر بتوانیم آن بازی را با سه امتیاز پشت سر بگذاریم به صدر جدول می‌رسیم.

کرانچار با بیان اینکه تعطیلی لیگ بیشتر به سود ما بود گفت: از آنجایی که دفاع مشکل داشت و گل‌های زیادی می‌خوردیم در این تعطیلی‌ها روی این نقطه ضعف کار کردیم. البته در مجموع تعدد وقفه‌ها به باشگاه‌ها و بازیکنان ضربه می‌زند و باید فدراسیون و باشگاه‌ها بر سر این مساله با هم به توافق برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با استقلال فرار بزرگ شماست گفت: نه، این بازی فرار بزرگ ما نیست، سال قبل وقتی ۹ امتیاز عقب بودیم به بازیکنان گفته بودم فرصت برای جبران هست و همان طور که دیدید خود را به صدر جدول رساندیم.

نظر شما