در گفت‌وگو با برنا

نورمحمدی: مقابل ذوب‌آهن محکوم به برد هستیم/ کسی از بازگشت کریمی ناراحت نشد

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۸۸۸
نورمحمدی: مقابل ذوب‌آهن محکوم به برد هستیم/ کسی از بازگشت کریمی ناراحت نشد
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن امسال نتایج خوبی نگرفته و می‌خواهد با کسب امتیاز ناکامی‌های خود را جبران کند، اما پرسپولیس در این دیدار محکوم به برد است.

علیرضا نورمحمدی درباره بازی با ذوب آهن اصفهان به خبرنگار ورزشی برنا گفت: دیدار با ذوب آهن همیشه سختی‌های خاص خودش را داشته است و این بار هم کار راحتی نخواهیم داشت. ذوب آهن امسال نتایج خوبی نگرفته و می‌خواهد با کسب امتیاز ناکامی‌های خود را جبران کند، اما پرسپولیس در این دیدار محکوم به برد است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره این که آیا روند پرسپولیس بعد از برد 6 بر صفر برابر پیکان ادامه خواهد داشت، نیز گفت: در این فصل امتیازات زیادی از دست دادیم و باید طوری بازی کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. این که بخواهیم به هر تیم 6 گل بزنیم، سخت است ولی تمام هدف بازیکنان و کادر فنی این است که حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

نورمحمدی درمورد عملکرد خط دفاعی سرخپوشان هم اظهار داشت: خدا را شکر در سیستم دفاع سه نفره با حسینی و بنگر به هماهنگی کامل رسیده ایم و می‌خواهیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. به انتقاداتی که درباره دفاع سه نفره می‌شود، توجهی نداریم و کاری که مربیان از ما می‌خواهند را انجام می‌دهیم.

بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: مهاجمان خوبی داریم که می‌توانند برای پرسپولیس مفید باشند. انصاری فرد در بازی با پیکان نشان داد که فوروارد بزرگی است و اگر مهاجمان بدنشانسی نیاورند، تعداد گل‌های زده را افزایش خواهند داد.

نورمحمدی در مورد بازگشت کریمی به پرسپولیس نیز گفت: کریمی بازیکن بزرگی است و همه بازیکنان از بازگشت او خوشحال هستیم. امیدواریم علی با رفع مصدومیتش بتواند به پرسپولیس کمک کند. این که می‌گویند کسی از بازگشت کریمی به پرسپولیس ناراحت شده صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

مدافع پرسپولیس درباره جذب رضا حقیقی هم خاطرنشان کرد: نفرات خوبی در خط میانی داریم و حقیقی هم بازیکن جوان و توانمندی است. حضور حقیقی سبب می‌شود تا خط میانی مان تقویت شود.

نورمحمدی در انتها گفت: اگر بتوانیم در بازی با ذوب آهن، ملوان و تراکتورسازی حداکثر امتیازات را کسب کنیم، شرایط پرسپولیس در جدول تغییر خواهد کرد و در نیم فصل دوم انگیزه‌هایمان بیشتر می‌شود چرا که جایگاه پرسپولیس بالای جدول است و با حمایت هواداران می‌توانیم روند صعودی خود را دنبال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز