در گفت‌وگو با برنا

ماجدی: قلعه‌نویی یک درصد هم به تیم ‌ملی فکر نمی‌کند/ انتقادات از رحمتی بی‌رحمانه است

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۹۹۸
ماجدی: قلعه‌نویی یک درصد هم به تیم ‌ملی فکر نمی‌کند/ انتقادات از رحمتی بی‌رحمانه است
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیر قلعه‌نویی یک درصد هم به تیم ملی فکر نمی‌کند؛ چراکه اگر این گونه بود، استقلال این نتایج خوب را نمی‌گرفت.

میرشاد ماجدی درباره بازی با سپاهان و پیروزی مقابل این تیم به خبرنگار ورزشی برنا گفت: در این دیدار ما چند بازیکن خود را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و با حداقل نفرات به اصفهان سفر کردیم تا برابر سپاهان به میدان برویم. بازیکنان استقلال در این بازی با همت و غیرت خود، تلاش کردند و مردانه جنگیدند تا به سه امتیاز شیرین و البته مهم دست پیدا کنیم. رقبای ما هم در این هفته امتیاز از دست دادند و تمامی شرایط دست به دست هم داد تا پیروزی برابر سپاهان اهمیتش بیشتر جلوه کند. بازیکنان با تمام توان خود دویدند تا تابوی یازده سال پیروز نشدن در اصفهان شکسته شود. هواداران قبل از بازی از ما می‌خواستند که هر طور شده در این بازی برنده شویم و خوشبختانه این اتفاق افتاد تا شرمنده آن‌ها نشویم.

وی ادامه داد: این هفته با پیکان بازی عقب افتاده داریم و می‌خواهیم با کسب هر سه امتیاز آن شرایط مان را در صدر جدول بهبود ببخشیم. دو بازی دیگر با فولاد خوزستان و داماش گیلان داریم که هدف اصلی مان این است بهترین نتایج را کسب کنیم. به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند اما ایستادن در رتبه اول می‌تواند از نظر روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی را در بهترین سطح قرار بدهد و یک پوئن مثبت به شمار می‌آید. کار اصلی استقلال در نیم فصل دوم شروع می‌شود چراکه علاوه بر بازی‌های لیگ باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنیم و فشرده تر شدن مسابقات سبب می‌شود تا کارمان کمی سخت‌تر شود. به همین خاطر با نظر کادر فنی قصد داریم که در نیم فصل یک دو بازیکن خوب جذب کنیم تا در کوران رقابت‌ها با مشکلی مواجه نشویم. ضمن این که مشکل مالیاتی عماد محمد رضا پا برجاست و عماد اگر می‌خواهد استقلالی شود، باید مشکل خود را برطرف کند.

ماجدی درباره عملکرد مهدی رحمتی در بازی با سپاهان و انتقاداتی که از او در دیدار با ازبکستان شد، نیز اظهار داشت: رحمتی در دیدار با سپاهان نشان داد که بی چون و چرا بهترین دروازه بان ایران است. رحمتی در استقلال با بازیکنان خط دفاعی و ساختار تیمی هماهنگ است اما این هماهنگی در تیم ملی دیده نمی‌شود. این دلیل سبب می‌شود تا تیم ملی راحت گل بخورد، ولی در استقلال چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. مهدی در استقلال آرامش خاطر دارد و نشان داد که همان مهدی همیشگی است و تجربیات او مقابل سپاهان بسیار به کار ما آمد. البته تمام بازیکنان خوب بازی کردند و باید از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

وی درباره این که کارشناسان فوتبال نسبت به عدم خروج‌های رحمتی از درون دروازه خرده می‌گیرند، هم تصریح کرد: رحمتی در بازی دیروز چند خروج خوب داشت و بی انصافی است که از او بی رحمانه انتقاد شود. هیچ دروازه بانی صددرصد مطلق و بدون عیب نیست و چه خوب است که این صحبت‌ها در حضور رحمتی انجام شود تا او هم بتواند حرف‌هایش را بزند و از خودش دفاع کند.

ماجدی درباره اخراج جواد نکونام هم خاطرنشان کرد: از ابتدای نیمه دوم چند بازیکن سپاهان سعی می‌کردند تا بازیکنان ما را از نظر روحی تخریب کنند تا شرایط را به سود خودشان تغییر بدهند. به نظرم در آن صحنه سعید مظفری زاده کمی عجولانه تصمیم گرفت و می‌توانست از خودش گذشت نشان بدهد. با این حال این تصمیم را گرفت و ما هم به آن احترام می‌گذاریم. من از جواد پرسیدم که علت اخراجش را بگوید، گفت که هیچ توهینی انجام نداده و در آن صحنه توپ را برداشت تا بازی را شروع کند اما چون او در آن شلوغی به یکی از بازیکنان سپاهان برخورد کرد، داور فکر کرد از عمد حریف را زده است و به همین دلیل کارت قرمز را نشان داد. نکونام بازیکن حرفه‌ای و با اخلاقی است و هیچ اهانتی به داور نکرده بود. متاسفانه در بازی با پیکان علاوه بر نفرات مصدوم خود، نکونام و برهانی را به دلیل محرومیت نداریم ولی امیدواریم که مشکلی پیش ایجاد نشود.

وی به اهانت‌های هواداران سپاهان به رحمتی و حیدری هم اشاره کرد و افزود: رحمتی و حیدری چند سال برای سپاهان بازی کردند و افتخار آفریدند اما متاسفانه شاهد حرکاتی بودیم که شایسته و زیبنده این باشگاه نبود. با محسن بنگر هم چنین رفتاری داشتند و یک بازی فوتبال این قدر ارزش ندارد که بازیکنی بخواهد مورد فحاشی قرار بگیرد.

سرپرست استقلال درباره رای کمیته انضباطی درباره محرومیت سیاوش اکبرپور آن هم شب قبل از بازی گفت: واقعا از اعلام این رای آن هم شب قبل از بازی با سپاهان تعجب کردیم. بنده یک روز در میان به سازمان لیگ می‌روم و امروز هم به آنجا می‌روم تا علت این کار را جویا شوم. آن‌ها می‌گفتند که این رای را به باشگاه فاکس کرده بودند. با این تصمیمی که در آستانه بازی گرفته شد، برنامه‌های مربیان به‌هم ریخت و فکر نمی‌کنم کارشان حرفه‌ای باشد.

ماجدی در مورد این که در اصفهان با آب‌های معدنی معروف مواجه شدند یا خیر نیز گفت: ما همیشه برای بازی‌های خود در شهرستان‌ها مواد خوراکی و آب‌های معدنی می‎بریم تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید. اصفهانی‌ها مردم شریفی هستند و دست به چنین کارهایی نمی‌زنند.

وی درباره این که آیا فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی برای حضور در تیم ملی صحبت کرده بود، نیز اظهار داشت: بنده هرروز با قلعه نویی صحبت می‌کنم و او هم می‌گوید این صحبت‌ها فقط در مطبوعات مطرح می‌شود و از مسوولان فدراسیون کسی تماسی نگرفته است. قلعه نویی می‌گوید تمام تلاش خود را می‌کند تا استقلال را به موفقیت برساند و هدف اصلی او هم همین است. قلعه نویی یک درصد هم به تیم ملی فکر نمی‌کند چراکه اگر این گونه بود استقلال این نتایج خوب را نمی‌گرفت.

سرپرست استقلال در مورد تعداد گل‌های زده این تیم نیز تصریح کرد: مهم این است که امتیازات را جمع آوری کنیم اما باید تلاش بیشتری انجام بدهیم تا تعداد گل‌های زده را بیشتر کنیم. در ساختار دفاعی بسیار خوب بوده‌ایم و دریافت هفت گل در چهارده بازی نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌ایم.

ماجدی در انتها در مورد ناکامی تیم ملی فوتسال هم گفت: زمانی موفقیت در فوتسال کمرنگ شد که آقای ترابیان به طور همزمان در تیم ملی، سرپرست روابط بین الملل و کمیته فوتسال فعالیت می کرد و تداخل این وظایف سبب شد تا مشکلاتس ایجاد شود. حتی به ترابیان گفتم که باید از نفرات با تجربه‌ای مثل وحید شمسایی در جام جهانی استفاده شود تا در مواقع سخت به داد تیم ملی برسد ولی آنها صلاح دیدند که این کار را نکنند. علی صانعی را نباید از دست بدهیم ولی بهتر است از او به عنوان سرمربی هم استفاده نکنیم. کادر فنی باید تقویت شود و ضمن این که حضور یک فرد خارجی آن هم یک ماه قبل از شروع مسابقات نمی‌توانست خوب باشد. یک مشاور خارجی حداقل هفت ماه فرصت می‌خواهد تا با شرایط فوتسال ایران آشنایی پیدا کند. تمامی این عوامل سبب شد تا به رغم قرعه خوبی که داشتیم، نتیجه نگیریم و باید امیدوار بمانیم تا در تورنمنت‌های بعدی با ایده‌های جدید در مسیر پیروزی و موفقیت قرار بگیریم. ‌

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز