رویانیان اعلام کرد؛

رضایتنامه حقیقی را تا ۴۸ ساعت آینده دریافت می‌کنیم

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۱۹۴
رضایتنامه حقیقی را تا ۴۸ ساعت آینده دریافت می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از توافق با رضا حقیقی و پرداخت مبلغ مورد توافق به باشگاه فجرسپاسی تا 48 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت پرسپولیس، محمد رویانیان گفت: از نظر قرارداد و توافق قبلا با رضا حقیقی و باشگاه فجر سپاسی به توافقاتی دست یافته بودیم. مجددا توافقاتی داشتیم اما رضا حقیقی هافبک تیم فجر سپاسی به دلیل رعایت مسایل اخلاقی این موضوع را موکول به دریافت رضایتنامه کرد و مقرر شد قرارداد رسمی پس از دریافت رضایتنامه به امضا باشگاه پرسپولیس و این بازیکن برسد.

وی ادامه داد: ما توافقاتی با باشگاه فجر سپاسی داشتیم و آمادگی خود را برای دریافت رضایت نامه بر اساس توافقات به‌عمل آمده، کتبا اعلام کردیم و انشاءا... ظرف 48 ساعت آینده رضایتنامه این هافبک توانمند را دریافت خواهیم کرد و قرارداد رسمی را به امضا خواهیم رساند.

رویانیان تصریح کرد: جا دارد بار دیگر از مدیر عامل و سرمربی محترم باشگاه فجر سپاسی که به توافقات پایبند ماندند تشکر کنم و همچنین خوشحالم که این بازیکن به باشگاه قبلی خود وفادار بوده و مسایل اخلاقی و حرفه‌ای را به خوبی رعایت می‌کند.

وی گفت: ما برای تقویت تیم پرسپولیس براساس درخواست‌های سرمربی تیم اقدام خواهیم کرد و امیدواریم پرسپولیس فاصله امتیازی خود با تیم‌های بالای جدول را کاهش داده و انتظارات به حق هواداران را با ادامه دادن روند کنونی برآورده کند.

نظر شما