در گفت‌وگو با برنا

یاوری: کار حقیقی با پرسپولیس تمام شده است/ برای شاگردم در لباس قرمز آرزوی موفقیت می‌کنم

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۲۲۱
یاوری: کار حقیقی با پرسپولیس تمام شده است/ برای شاگردم در لباس قرمز آرزوی موفقیت می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: کار حقیقی با پرسپولیس تمام شده است و برای این بازیکن در لباس قرمز آرزوی موفقیت می‌کنم.

داستان این روزهای رضا حقیقی بازیکن جوان فجرسپاسی درباره ماندنش یا ملحق شدن به پرسپولیس هم خیلی به درازا کشیده است و صحبت‌های گوناگونی در این مورد مطرح شده است. روز گذشته جعفر جعفری به خبرگزاری برنا خبر داد که خود حقیقی از پیوستن به پرسپولیس منصرف شده و مدیرعامل این باشگاه در صورت جذب اسپانسر و پرداخت پول هم نمی‌تواند رضا را جذب کند.

اما محمود یاوری سرمربی فجر نظر دیگری در این باره دارد. یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: کار حقیقی با پرسپولیس تمام شده است و برای رضا در لباس قرمز آرزوی موفقیت می‌کنم. رضا خودش دوست داشت به پرسپولیس برود و من هم به خواسته او احترام می‌گذارم. حقیقی جزو ستون فجر بود، اما مشکلات مالی که داریم سبب می‌شود تا به فکر ساماندهی اوضاع اقتصادی هم باشیم.

وی ادامه داد: محمد رویانیان به این انتقال خیلی اصرار داشت، اما چه خوب است که باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس به بازیکن سازی روی بیاورد و همانند تیم‌های آژاکس، رئال مادرید و بارسلونا بازیکن سازی کند. با این حال امیدوارم حقیقی دوران خوب و پرفروغی را در پرسپولیس سپری کند.

یاوری در مورد این که آیا محمد مهدی نظری می‌خواهد به استقلال برود نیز گفت: نظری جزو بازیکنان جوان و خوب فجر است. یک سری مشکلات پیش آمده بود که خوشبختانه برطرف شده و او حتی جلوی مس هم بازی کرد. اصلا بحث پیوستن نظری به استقلال از ابتدا مطرح نبوده و دلال‌ها چون به فکر منافع خود هستند، می‌خواهند دست به هرکاری بزنند. نظری در فجر می‌ماند و جایی نخواهد رفت.

سرمربی فجر به اتفاقات بعد از بازی با مس کرمان هم اشاره کرد و گفت: جا دارد از هیات مدیره و مدیریت باشگاه مس به خاطر قدردانی آن‌ها در مدت زمانی که در کرمان بودم، تشکر کنم. چه خوب است بعد از بازی مربیان با یک استراحت چند دقیقه‌ای در سالن کنفرانس حضور پیدا کنند نه این که از نظر ذهنی ریکاوری نشده‌اند به کنفرانس بیایند. مردم کرمان انسان‌های شریفی هستند و بابت حرف‌هایم از آن‌ها عذر می‌خواهم و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

گفتنی است؛ یاوری در صحبت‌های خود گفته بود که آن‌ها اگر مس را شکست می‌دادند، بازیکنان و مربیان فجر سالم از کرمان خارج نمی‌شدند.

نظر شما