پرسپولیس همه را امیدوار کرد

پیوس: حیف است این مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کند

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۲۸۳
پیوس: حیف است این مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در چند بازی اخیر خود، همه را امیدوار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرشاد پیوس گفت: وقفه های لیگ به سود فوتبال نیست و تا اینجا پرسپولیس بیش از همه برای آن خسارت داده است. این وقفه‌ها باعث شد هماهنگی در تیم، بعد از تغییرات زیاد دیرتر اتفاق بیفتد و در غیر این صورت احتمالا فاصله امتیازی تا صدر جدول اینقدر نمی شد.

وی ادامه داد: در همین بازی با ذوب آهن، پرسپولیس در نیمه اول اصلا خوب نبود و کار تیمی نداشتیم. شور و اشتیاق کمتری دیده می شد و این احساس را هم داشتم که قرار داشتن ذوب آهن در انتهای جدول باعث شد حریف را دست کم بگیرند اما بعد از دریافت گل دوم، به خودشان آمدند با این وجود یک نیمه طول کشید تا بچه ها بتوانند یکدیگر را در زمین پیدا کنند.

پیوس با اشاره به اینکه پرسپولیس ملی پوشان زیادی در تیم ملی دارد، تصریح کرد: به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول تحت تاثیر این مساله بودند. بیش از دو هفته دوری بازیکنان از هم و از تفکرات سرمربی می تواند باعث ناهماهنگی شود. به همین دلیل بعد از هر بازی تیم ملی شاهد تاثیر این اردوها بر کیفیت بازی پرسپولیس هستیم.

آقای گل سال های دور لیگ ایران درباره شرایط مهاجمان و گلزنی های انصاری فرد گفت: مهاجمان کم کم در حال خارج شدن از آن فشار روانی هستند. کریم انصاری فرد تازه موتورش در حال گرم شدن است. گلی که در بازی با ذوب آهن زد، بیانگر هوش او بود و البته نباید از پاس فوق‌العاده مهدوی‌کیا بگذریم. بازیکنان پرسپولیس باید بیشتر قدر پاس‌های او را بدانند. او در هر بازی چندین بار توپ‌هایی را ارسال می کند که فقط یک جایگیری و ضربه فنی لازم است تا دروازه حریفان باز شود. از این نوع پاس‌ها و سانترها در فوتبال ایران زیاد شاهد نیستیم که توپ را دور از دسترس مدافعان به دهانه دروازه بفرستند.

پیوس در ادامه تصریح کرد: من اصلا نمی توانم پرسپولیس را در چند هفته اخیر بدون مهدوی‌کیا تصور کنم. البته نه اینکه کارهای عالی سایر بازیکنان را نادیده بگیرم ولی مهدوی‌کیا برای پرسپولیس یک کاپیتان، یک هافبک بازیساز، یک پاسور، یک یار و یک دوست خیلی خوب است. متاسفم می‌شنوم که صحبت از خداحافظی او در پایان فصل می شود. این مهدوی‌کیا حداقل سه سال دیگر می تواند جزو بهترین های لیگ باشد. او را که این روزها اینطور سرحال می بینم، خوشحال می شوم که وقتی خداحافظی می کردم، شماره ام را به او داده بودم.

پیوس که این روزها در جام پیشکسوتان هنوز همان فرشاد آقای گل پرسپولیس است، درباره آسیب دیدگی خود در بازی اخیر گفت: دو گل جلو بودیم ولی باز هم ولع گلزنی داشتم، عشق به گل زدن، بردن، پیراهن پرسپولیس برای نسل ما سن و سال نمی‌شناسد. این مساله در وجود ما بود. روی گل سوم پای خودم را خیلی کشیدم تا به توپ ضربه بزنم که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدم. نمی توانستم در ماشین بنشینم و بچه ها به زحمت مرا تا دکتر بردند. امیدوارم تا بازی بعدی بچه ها آماده بشوم.

پیوس در پایان گفت: درباره بازی با ذوب آهن یک مساله را جا انداختم و آن عملکرد عالی هواداران بود. آنها دست از تشویق نکشیدند و فکر می کنم این مساله علاوه بر انرژی به بچه های خودمان، حریف را غافلگیر کرد. حالا شاید در یک بازی هم نتیجه برنگردد ولی هیچ شکی نیست که چنین عملکردی از سوی هواداران در نهایت نتیجه خوبی می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز