نباید اینقدر موقعیت از دست بدهیم

قلعه‌نویی: برخی بازیکنانم کار تیمی انجام نمی‌دهند/ به خاطر من از نکونام انتقاد می‌شد

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۳۲۸
قلعه‌نویی: برخی بازیکنانم کار تیمی انجام نمی‌دهند/ به خاطر من از نکونام انتقاد می‌شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از برخی بازیکنانم گله‌مندم که چرا وقتی همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا موقعیتی ایجاد شود، کار تیمی انجام نمی‌دهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل سایپا گفت: مجددا سال نوی میلادی را خدمت هم‌میهنان مسیحی تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب و پربرکتی برای آنها باشد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. به آقای تقوی هم تبریک می‌گویم. احساس می‌کنم که یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند.

وی افزود: بازی بسیار زیبا بود اما از برخی بازیکنانم گله‌مندم که چرا وقتی همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا موقعیتی ایجاد شود، کار تیمی انجام نمی‌دهند و موقعیت‌ها را هدر می‌دهند. مگر می‌شود یک تیم 5 – 6 موقعیت تک به تک را خراب کند؟ درست است که رحمان احمدی شب خوبی را سپری کرد، اما بازیکنان ما باید بیشتر با هم همکاری کنند که موقعیت‌ها را از دست ندهیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: بازیکنان نهایت تلاش‌شان را انجام می‌دهند. این هفته دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم که نشان می‌دهد، روندمان رو به رشد است. همچنین از هوادارانی که در این سرما به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم و خوشحالم که در نیمه دوم بازی زیبایی را شاهد بودند. امیدوارم بازیکنانم در بازی‌های آینده همکاری بیشتری با هم داشته باشند. 

قلعه نویی اظهار داشت: اعتقاد دارم، توازن تیم‌مان نسبت به نیم فصل اول بهتر شده است. گلی که در این بازی زدیم، از جناح چپ بود و با آمدن اشجاری و محمدرضایی مشکلات‌مان رفع شده است. با این حال باز هم تلاش می‌کنیم که توازن تیم‌مان را بیشتر کنیم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که نظرش درباره پیشنهاد باشگاه اوساسونا به جواد نکونام برای بازگشت به این تیم چیست، گفت: به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم که به جایی رسیده است که لالیگا بازیکن ما را می‌خواهد. این نشان می‌دهد که باشگاه استقلال نگاه بزرگی دارد. روزی که جواد را به استقلال آوردم، نگاه ویژه‌ای به او داشتم. نگاهم این بود که او کاپیتان تیم ملی است و وزن بالایی به تیم می‌دهد. البته هنوز هیچ پیشنهادی به او داده نشده است و انتقادهایی که از او می‌شد، به دلیل مشکلی بود که با من داشتند. حال هم اگر درخواستی از باشگاه اوساسونا آمده باشد، خوشحال می‌شوم، اما هر سه مورد منافع باشگاه، منافع بازیکن و احساس بازیکن را لحاظ می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز