به دلیل تخلفات تماشاگران صورت گرفت

جریمه ۳۰ میلیونی کمیته انضباطی برای پرسپولیس

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۸۸۹
جریمه ۳۰ میلیونی کمیته انضباطی برای پرسپولیس
تیم‌های فوتبال پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز و سایپا البرز با جریمه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را در خصوص برخی از تیم‌های لیگ برتر و دسته یک صادر کرد که به شرح زیر است.

دیدار دو تیم پارسه تهران و آهن بافق یزد از سری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مورخ 8/10/91 برگزار شد و از سوی پرویز حمیدی-مربی تیم پارسه تهران تخلفاتی صورت گرفت و منجر به اخراج وی از محوطه فنی شد. بر همین اساس وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات محروم و به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به دلیل تخلف مشیری- یکی از عوامل تیم پارسه که کارت بازی برای وی صادر نشده و ایشان از روی سکو مرتبا در امر داوری دخالت می‌کرد، کمیته انضباطی مشیری را به عنوان تماشاگر محسوب کرده و بر همین اساس باشگاه پارسه تهران را به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای شهرداری یاسوج

دیدار دو تیم شهرداری یاسوج و ذوب آهن اصفهان از سری رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور بیست و نهم آذرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم شهرداری یاسوج تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه شهرداری یاسوج به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم تراکتور سازی تبریز و سایپا البرز

دیدار دو تیم سایپا البرز و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های لیگ برتر در کرج برگزار شد و به دلیل تاخیر 9 دقیقه‌ای هر دو تیم، کمیته انضباطی هر دو تیم را جداگانه به پرداخت 27 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. به دلیل تخلف تماشاگران تیم تراکتور، این باشگاه به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای سرمربی تیم صنعت نفت آبادان

به دلیل عدم رعایت مفاد 23 آئین نامه انضباطی از سوی کاسمیرو-سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، وی از سوی کمیته انضباطی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی و عذرخواهی رسمی از فدراسیون در رسانه‌ها محکوم شد.

جریمه 30 میلیونی برای پرسپولیس

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار مقابل نفت آبادان به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز