برگزاری کنفرانس خبری قبل از بازی‌ها ضرورتی ندارد

قلعه‌نویی: هدف‌مان شکست ابومسلم است/ با جدایی نکونام مخالفم

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۹۲۲
قلعه‌نویی: هدف‌مان شکست ابومسلم است/ با جدایی نکونام مخالفم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با تمام توان به مصاف ابومسلم مشهد می‌رویم و می‌خواهیم با شکست حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی شویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ابومسلم در جام حذفی اظهار داشت: همزمانی این نشست با تمرین باعث می شود ما از کارمان هم بیفتیم. امیدوارم فکری به حال این مشکل شود.برای ما خیلی سخت است که از آن طرف شهر بکوبیم و بیاییم در نشست خبری شرکت کنیم. ضمن اینکه این نشست ها با زمان تمرین ما تقارن دارد و باعث می شود در تمرینات حضور نداشته باشیم.به نظر من سازمان لیگ حرفه ای باید این کنفرانس های خبری را جمع کند. همان نشست هایی که بعد از بازی برگزار می شود کافی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال سپس به دیدار روز چهارشنبه برابر ابومسلم اشاره کرد و گفت: بازی جام حذفی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و به خاطر تک بازی بودنش سخت و دشوار است. ما هم با اینکه در آمادگی کامل بسر می بریم اما می دانیم که برابر تیم باریشه و قدیمی ابومسلم که کادر فنی و بازیکنان توانا و جوانی دارد، کار سختی پیش رو داریم اما هدفمان رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله بعد هستم.

وی افزود: همانطور که گفتم بازی های جام حذفی شرایط ویژه ای دارد و ما باید هوشیار باشیم. با توجه به اینکه ما دو سه تجربه تلخ در جام حذفی داشتیم این بار با تمام توان به مصاف ابومسلم می رویم و تمام هدفمان این است که با استفاده از امتیاز میزبانی در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسیم.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که استقلال در دیدار برابر ذوب آهن با یک مهاجم بازی کرد و به دنبال حداقل امتیاز بود گفت: کسانی که این حرف را می زنند سطح دانش فنی بالایی ندارند. ما دو بار فیلم آن بازی را تماشا کردیم و به این نتیجه رسیدیم که ما تا دقیقه 75 صاحب توپ و میدان بودیم اما به دلیل اینکه مسیر باد عوض شد نتوانستیم کارایی لازم را داشته باشیم. ضمن اینکه زمین فولادشهر هم شرایط خوبی نداشت و مثل این بود که یک مشت چمن را ریخته باشند روی آسفالت.

وی با تاکید بر اینکه هنوز کارت بازی فرهاد مجیدی صادر نشده است درباره شرایط این بازیکن گفت: از آنجایی که هواداران مجیدی را دوست دارند ما از وی تست گرفتیم و برنامه ای به او داده ایم تا تمرین کند و زمانی که به میدان رفت همان مجیدی آماده و سرحالی باشد که مردم می خواهند. شاید اگر مربی دیگری جای من بود الان که مجیدی ناآماده است او را به زمین می فرستاد.

قلعه نویی که از برخی مطالب منتشر شده پیرامون اظهار نظرش در مورد جدایی نکونام گلایه داشت افزود: متاسفانه برخی ها هر چه دلشان می خواهد می نویسند. من هیچ وقت در مورد موافقتم با جدایی نکونام چیزی نگفتم. اصلا پیشنهادی نیامده که من پاسخی بدهم اما متاسفانه برخی هر چه دلشان می خواهد می نویسند.

وی درباره اینکه با توجه به حضور ماجدی در مالزی چه کسی به عنوان سرپرست روی نیمکت قرار خواهد گرفت، گفت: هر جا می‌روم به دنبال کار گروهی هستم در سپاهان و تراکتورسازی هم که بودم کار گروهی انجام می‌دادیم اگر الان به لطف خدا و اهل بیت در صدر جدول هستیم به خاطر کار گروهی بوده و کمترین نقش را امیر قلعه‌نویی داشته است. قرار است در این دو مسابقه آقای سررشته‌داری روی نیمکت حضور پیدا کند و وظیفه میرشاد ماجدی را انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز