مدیران ما چند شغله هستند، نه دو شغله

مایلی‌کهن: برخی میلیاردی هزینه می‌کنند، اما از نبود بخاری در رختکن گلایه دارند

۱۳۹۱/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۳۵۹
مایلی‌کهن: برخی میلیاردی هزینه می‌کنند، اما از نبود بخاری در رختکن گلایه دارند
سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: عجیب است که برخی میلیاردی هزینه می کنند اما از نبود بخاری در رختکن خود گلایه دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد مایلی کهن که شب گذشته مهمان تلفنی برنامه تلویزیونی نود بود، در مورد تیم گهر دورود و اتفاقات اخیر در فوتبال ایران گفت: ما مشکلات مالی زیادی داریم ولی بازیکنان در عین نجابت و با کمترین امکانات تمرین و بازی می‌کنند. بازیکنان ما با تمام توان بازی می‌کنند و پس از پایان مسابقات حتی نای راه رفتن نیز ندارند. با این حال ما تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار می‌گیریم.

وی برنامه نود را یکی از عواملی دانست که مانع حل مشکلات مالی این تیم شد و خطاب به عادل فردوسی پور مجری این برنامه اظهار داشت: شما در برنامه خود بیش ازحد به آقای حسین هدایتی پرداختید و انتقاد کردید، به حدی که او از سرمایه گذاری در گهر پشیمان شد. این در حالی است که وی برخلاف مدیرانی که در مصاحبه کردن به رکورد گینس رسیده‌اند، کمتر مصاحبه می‌کند.

مایلی کهن درباره برکناری غلامرضا بهروان به دلیل دو شغله بودن و روی کار آمدن مهدی تاج به عنوان رییس سازمان لیگ برتر نیز تصریح کرد: اگر مسوولان ما دو شغله بودند به همه مردم کار می‌رسید اما آن‌ها بیشتر از دو شغل دارند و متاسفانه کارها بر اساس قانون اعمال نمی‌شود. 

وی در ادامه با کنایه به محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما در فوتبال مدیرانی داریم که چند شغله هستند اما مصونیت دارند. فکر می‌کنم اگر تمام مدیران ما دو شغله هم باشند به کارهای فوتبال می‌رسند اما مشکل این است که چند شغله هستند. 

مایلی کهن در انتها درباره بحث انتقال تیم گهر به شرکت ایثارگران گفت: قرار بود این اتفاق رخ دهد اما هنوز صورت نگرفته است. امیدوارم مشکلات ما حل شود و عجیب است که برخی میلیاردی هزینه می‌کنند اما از نبود بخاری در رختکن خود گلایه دارند(اشاره به امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال)، ولی ما هرگز دراین حد به مشکلات اشاره نمی‌کنیم؛ چراکه مشکلات بسیار بزرگ‌تری داریم.

نظر شما