در گقت‌وگو با برنا

امانی: اعتقادی به جریمه بازیکنان راه‌آهن نداریم/ شاید سال ۹۲ از ورزشگاه اکباتان برویم

۱۳۹۱/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۳۶۱
امانی: اعتقادی به جریمه بازیکنان راه‌آهن نداریم/ شاید سال ۹۲ از ورزشگاه اکباتان برویم
قائم مقام باشگاه راه آهن گفت: درست است که تیم ما نتوانسته در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرد، اما قرار نیست بازیکنان را جریمه کنیم؛ زیرا این مسائل در شأن تیم ما نیست.

کاظم امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا در مورد نتایج ضعیف راه آهن در نیم فصل دوم اظهار داشت: با نظر کادر فنی تیم را در نیم فصل دوم تقویت کردیم و تیم نیز خوب بازی کرده است، اما در نتیجه گیری نتوانسته‌ایم خوب باشیم. به نظرم بازیکنان جدید هنوز با سیر نفرات هماهنگ نیستند و امیدوارم در آینده این مساله برطرف شود. مقابل تراکتورسازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما استفاده نکردیم و حریف در نیمه دوم به سه گل رسید و برنده شد.

وی افزود: با کادر فنی در این باره صحبت کرده‌ایم و آن‌ها نیز قرار شده با مهاجمان تمرینات اختصاصی داشته باشند. شرایط برای موفقیت فراهم است و امیدوارم نتایج نیز بهتر از گذشته شود.

قائم مقام راه آهن درباره جریمه احتمالی بازیکنان و کادر فنی گفت: ما در باشگاه آیین نامه‌ای برای پاداش و جریمه داریم که براساس آن عمل می‌کنیم. البته به شخصه اعتقادی به جریمه ندارم و این موضوع را در شأن تیم راه آهن نمی‌دانم و معتقدم مشکل باید به صورت اساسی حل شود. بازیکنان نیز باید تامل بیشتر کنند و با آمادگی روحی بیشتری به میدان بروند.

امانی در ارتباط با یکسان بودن شماره پیراهن دو بازیکن راه آهن در بازی با تراکتورسازی عنوان کرد: این اتفاق در نیمه دوم رخ داد. برخی بازیکنان که لباس‌هایشان کثیف شده بود، آن را تعویض کردند و متاسفانه بی دقتی از سوی سرپرست و مسوول تدارکات تیم صورت گرفت که این اتفاق رخ داد. این مساله خیلی ناراحتمان کرد. در تیم‌های لیگ برتری نباید این اتفاقات تلخ رخ بدهد و افراد مسوول باید بیشتر دقت داشته باشند.

او با اشاره به پایان زمان قرارداد با ورزشگاه اکباتان گفت: قرارداد ما با این استادیوم تا آخر سال 91 است و مشکلی نیز برای تمدید نداریم. البته هم اکنون ورزشگاهی در جنوب شهر تهران در حال آماده سازی است که اگر این مساله محقق شود، بازی‌های سال 92 راه آهن به آنجا منتقل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز