۱۳ بازی و ۶۰۳ دقیقه گل نخوردن، رکورد جدید دروازه‌بان استقلال

دیواری به نام مهدی رحمتی

۱۳۹۱/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۳۷۰
دیواری به نام مهدی رحمتی
دروازه بان ملی پوش استقلال تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر توانسته در 13 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد که البته این رکورد در بازی با مس بالاخره شکسته شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مصطفی شجاعی همان بازیکنی که در کرمان توانست دو بار دروازه پرسپولیس را باز کند، در دیدار روز گذشته مقابل استقلال و در دقیقه 55 با یک ضربه سر برای تیمش گلزنی کرد و موفق شد برابر دروازه بان تیم ملی ایران به گل برسد.

سید مهدی رحمتی که بسیاری از خروج‌های نامطمئن او در درون دروازه انتقاد می‌کنند، در این فصل رکورد جالبی از خود بر جا گذاشته که شاید کمتر دروازه بانی بتواند آن را خلق کند.

در حالی که تنها 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته، رحمتی در 13 مسابقه بدون آنکه گلی دریافت کند، میدان را ترک کرده است. این آمار در نیم فصل اول 10 مسابقه بود و او توانسته بود پیش از بازی دیروز و در سه بازی قبلی در آغاز نیم فصل دوم دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

رحمتی همچنین در هر سه دیدار استقلال در جام حذفی مقابل تیم‌های گهر، سایپا و ابومسلم گل نخورده است. او بدین ترتیب در 24 بازی این فصل تیمش در مسابقات مختلف موفق شده 16 بازی بدون گل خورده را پشت سر بگذارد.

دروازه بان تیم ملی کشورمان یک آمار دیگر را نیز از خود برجا گذاشته است. آخرین گلی که او دریافت کرده بود، به دیدار با داماش در پایان نیم فصل اول برمی‌گردد که بوبکر کبه در دقیقه 82 با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه‌اش را باز کرد. پس از آن و در سه بازی در جام حذفی و سه بازی در لیگ، رحمتی گلی دریافت نکرد؛ تا اینکه مصطفی شجاعی در دقیقه 55 این کار را انجام و به رکورد 603 دقیقه گل نخوردن رحمتی پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز