با کی‌روش درباره مسائل مختلف حرف زدیم

کفاشیان: فدراسیون و سازمان لیگ با همه توان از تیم‌ملی حمایت می‌کنند

۱۳۹۱/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۵۷۰
کفاشیان: فدراسیون و سازمان لیگ با همه توان از تیم‌ملی حمایت می‌کنند
رییس فدراسیون فوتبال گفت: دیشب با کی‌روش جلسه‌ای داشتم و مقرر شد که فدراسیون و سازمان لیگ از تیم ملی حمایت کنند تا برنامه‌های کادر فنی به خوبی اجرا شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کفاشیان اظهار داشت: امروز انتخابات هیات فوتبال استان چهارمحال بختیاری در فضایی بسیار خوب برگزار شد و پس از اینکه به مرحله دوم رسید، سعید زارع در مرحله دوم با 14 رای برای چهارسال رییس هیات فوتبال استان چهارمحال بختیاری شد. ایشان 4 سال دبیر هیات فوتبال در دوران غلامی رییس قبلی هیات فوتبال بود و فردی فوتبالی است که مطمئنا می‌تواند برای فوتبال استان مثمر ثمر باشد.

وی در ادامه گفت: پس از انتخابات از باشگاه دسته سومی نبرد شهرکرد بازدید کردم که تیم بسیار خوبی است و امیدوار است که بتواند با تلاش به لیگ دسته دوم صعود کند. سپس با استاندار ملاقاتی داشتیم که ایشان هم فردی علاقه مند به فوتبال بود و بسیار مشتاق بود که در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان چهارمحال بختیاری، در سطح لیگ برتر و لیگ یک تیم داشته باشد. استاندار قول همکاری را در همه زمینه‌ها داد و همچنین با توجه به اختلاف سطح استان با دریا، محل مناسبی برای برگزاری اردوهای داخلی تیم های ملی مختلف است و می تواند برای اردوهای داخلی تیم ملی مکان مناسبی باشد.

کفاشیان درباره جلسه‌اش با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم گفت: دیشب با کی روش جلسه‌ای داشتم و درباره موارد مختلف بحث کردیم و مقرر شد که فدراسیون و سازمان لیگ از تیم ملی حمایت کنند تا برنامه‌های کادرفنی به خوبی اجرا شود. کی روش هم نظراتش را بیان کرد و گفت که لیگ برتر همیشه می‌تواند برگزار شود، اما جام جهانی همیشه نیست و چهار سال یک بار است. همچنین قرار شد هفته آینده جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی و کارلوس کی روش، مهدی تاج و علی کاظمی برگزار شود تا برنامه‌های تیم ملی در آن اجرایی شود و زمینه موفقیت تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز