نمی‌دانم چرا اتفاقات بد فقط برای پرسپولیس می‌افتد

گل‌محمدی: بازی با داماش را فدای دربی نمی‌کنیم

۱۳۹۱/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۵۸۰
گل‌محمدی: بازی با داماش را فدای دربی نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن جلوی تیم دونده‌ای مثل داماش سخت است اما کسب سه امتیاز برای ما ارزشمند و حیاتی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت پرسپولیس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر داماش گیلان از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) گفت: بازی سختی مقابل داماش داریم و برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم. به هر حال بازی کردن جلوی تیم دونده‌ای مثل داماش سخت است اما کسب سه امتیاز برای ما ارزشمند و حیاتی است. بازیکنان ما نباید فکر کنند که بازی ساده‌ای داریم و ما با توجه به وضعیت‌مان در جدول باید هر سه امتیاز را به دست آوریم.

وی درباره استفاده از بازیکنان دو اخطاره در بازی فردا با توجه به در پیش بودن دربی حساس در هفته‌ آینده تاکید کرد: من ترکیب تیم را با تمام قوا می‌چینم و فقط به برد فکر می‌کنم به همین دلیل از تمام دو اخطاره‌ها استفاده خواهم کرد چون این بازی هم فوتبال است و سه امتیاز دارد. همان طور که دربی هم سه امتیاز داشته و ما با توجه به وضعیت‌مان در جدول نمی‌خواهیم که این بازی را فدای دربی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص وضعیت علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا گفت: این دو بازیکن مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند. پزشکان هم در حال تلاش هستند تا کریمی و مهدوی‌کیا را به دربی برسانند ولی هنوز وضعیت‌شان مشخص نیست و تا دو سه روز آینده مشخص می‌شود.

گل محمدی ادامه داد: درست است که این دو بازیکن بزرگ هستند و حضورشان کمک زیادی می‌کند اما ما بازیکنان باتجربه و خوب زیادی داریم که می‌توانند مسئولیت کریمی و مهدوی‌کیا را بر عهده بگیرند. همچنین بازوبند را به کسی خواهیم داد که حقش بوده و چندین سال در پرسپولیس حضور داشته است.

گل‌محمدی در پایان درباره قرعه‌کشی جام حذفی نیز تصریح کرد: انتظاری غیر از این نداشتیم و این قرعه‌کشی را پیش‌بینی می‌کردیم. نمی‌دانم چرا اتفاقات بد فقط برای پرسپولیس می‌افتد و برای همه، اتفاقات خوبی رقم می‌خورد، اما با این حال تیمی که می‌خواهد قهرمان شود برایش فرقی نمی‌کند که در کدام ورزشگاه بازی کند. ما با تمام توان‌مان می‌رویم که در جام حذفی نیز به موفقیت برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز