خوشحالم چون هواداران خوشحالند

رویانیان: امیدوارم این بردها به قهرمانی ختم شود/ نوروزی نباید از کوره در می‌رفت

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۴۱۸
رویانیان: امیدوارم این بردها به قهرمانی ختم شود/ نوروزی نباید از کوره در می‌رفت
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن را به کلیه اعضای تیم و بویژه هواداران تبریک می‌گویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد رویانیان در اظهار داشت: بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اهمیت خاص خودش را داشت و انصافا بازیکنان هر دو تیم بدون توجه به حواشی و با ارایه یک بازی جوانمردانه فقط به فوتبال فکر می‌کردند و تحت تاثیر حساسیت‌های بازی، شاهد هیچ مشکل خاصی نبودیم.

وی افزود: تیم ذوب آهن تیمی ریشه‌دار و قدیمی است که در این دیدار هم انصافا بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بنده به سرمربی و بازیکنان خوب این تیم خسته نباشید می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. همچنین جا دارد از مدیریت محترم کارخانه ذوب آهن جناب آقای سعد محمدی تشکر کنم و باید بگویم که مسئولان باشگاه و اعضای هر دو تیم چه قبل از بازی و چه در جریان بازی توجه ویژه‌ای به مسائل اخلاقی داشتند و روح اخلاق در این بازی حاکم بود.

رویانیان گفت: حیف است که تیم خوب ذوب آهن با این همه قدمت و طرفدار و این بازی خوبی که به نمایش گذاشت در لیگ برتر نباشد. امیدوارم این تیم که شایستگی حضور در رده‌های بالای جدول را دارد و در همین سال‌ها افتخارات زیادی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده، بتواند در لیگ برتر بماند. همچنین جا دارد از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس که نهایت تلاش خود را به خرج دادند و برای شادی هواداران و سربلندی پرسپولیس با تمام وجودشان بازی کردند، تشکر کنم و باید بگویم که به وضوح مشخص بود همدلی خوبی در تیم حاکم است و همین همدلی به تیم کمک کرده تا روند خوبی که در نیم فصل دوم پیش گرفته‌ایم ادامه یابد.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: از هواداران پرسپولیس که تیم محبوبشان را در اصفهان تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم و به آن‌ها صمیمانه تبریک می‌گویم و از صمیم قلب خوشحالم چون می‌دانم هواداران پرسپولیس از این برد خوشحال شده‌اند.

رویانیان گفت: تنها صحنه‌ای که بنده را مکدر کرد، اعتراض بیش از حد هادی نوروزی بود که شاید در سایه فشار و حساسیت بازی نتوانست خودش را کنترل کند و به آقای فغانی داور بین‌المللی کشورمان به عنوان یک بزرگتر برخورد خوبی نداشت که از این بابت از نوروزی بازیکن با اخلاق پرسپولیس گله دارم و از آقای فغانی عذر می‌خواهم. بنده همواره و در اغلب اوقاتی که باخته‌ایم به تیم‌های حریف و مدیران، مربیان و بازیکنانشان تبریک گفته‌ام و همواره سعی کردم احترام داوران را حفظ کنم.

وی خاطرنشان کرد: حالا هم چون برده‌ایم این مسائل را مطرح نمی‌کنم. بلکه یک لحظه احساس کردم بازیکنی مثل هادی نوروزی که همواره احترام بزرگترهای خودش را دارد، کمی از کوره در رفت و نباید آنگونه مقابل داور می‌ایستاد. در مجموع به خاطر رعایت بازی جوانمردانه و عدم توجه به حواشی، به کادر فنی و بازیکنان خوب پرسپولیس خسته نباشید و تبریک می‌گویم و امیدوارم که آنها با ادامه این بردها بتوانند با کسب سهمیه آسیایی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی، هواداران پرسپولیس که ناراحتی‌های زیادی را امسال تحمل کردند را خوشحال کنند.

نظر شما