رحمتی می‌رسد، اما وضعیت حیدری مشخص نیست

قلعه‌نویی: با شکست العین ۵۰ درصد از راه صعود را طی می‌کنیم

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۹۶۲
قلعه‌نویی: با شکست العین ۵۰ درصد از راه صعود را طی می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر بتوانیم قدرت تاکتیکی خود را به تیم العین امارات دیکته کنیم و پیروز شویم، 50 درصد از راه صعود را طی خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با العین اظهار داشت: اعتقاد من این است که العین در دو سه سال گذشته یکی از بهترین تیم‌های عربی بوده است. آن‌ها قهرمان لیگ امارات شده‌اند و در بازی اول هم برنده شده‌اند. چه در ساختار حمله و چه در دفاع منظم هستند ولی ما استقلال هستیم و هفته به هفته بهتر می شویم.

وی ادامه داد: در اولین بازی یکی از مسابقات خوب را انجام دادیم اما به دلیل اشتباه فردی نتیجه را از دست دادیم اما در بازی دوم توقع داریم هوادارانمان مثل بازی با تراکتورسازی حضوری پرشور داشته باشند و به پشتوانه آنها ۳ امتیاز را بگیریم. آن‌ها هافبک‌ها و مهاجمان خوبی دارند اما اگر ما قدرت تاکتیکی را دیکته کنیم به هدف خود می‌رسیم و اگر این بازی را ببریم ۵۰ درصد راه صعود را طی می‌کنیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که رحمتی و حیدری به این بازی می‌رسند یا خیر گفت: جا دارد از تیم پزشکی تشکر کنم چون واقعا امسال کادر پزشکی قوی داریم و با توجه به اینکه خودم هم مریض بودم روزی سه بار با نوروزی صحبت کردیم و فکر می‌کنم رحمتی مشکلی نداشته باشد و حیدری تست نهایی را امروز می‌دهد. البته برای ما مهم‌‎تر از بازی سلامت حیدری است و حتی به پزشکان هم گفتم که اگر حضور او ۵۰ درصد باشد از او استفاده نمی‌کنیم، اما من ۸۰ درصد بعید می‌دانم که به این بازی برسد. اخراج در بازی گذشته نیز باعث شد به تیم ما فشار وارد شود و به دو سه بازیکن مثل جباری و بقیه فشار آمد که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم و امیدوارم همان شادابی گذشت را داشته باشیم.

قلعه نویی در مورد خط حمله العین امارات گفت: ما هم اعتقاد داریم آن‌ها مهاجمان خوبی دارند و اگر بتوانیم هافبک‌های آن‌ها را از کار بیندازیم کارآیی خط حمله العین کمتر می‌شود.

سرمربی استقلال در ارتباط با اینکه استقلال باید در سه جام بازی کند و آیا تمرکز شما روی لیگ قهرمانان آسیا است یا خیر گفت: ما یکسری اهداف برای خودمان ترسیم کردیم که یکی از آن‌ها لیگ قهرمانان آسیا است و خوشبختانه دیدید در بازی با صبا ۵ بازیکن ما نبودند اما جایگزین‌ها خوب عمل کردند. همان قدر که لیگ برای ما مهم است بقیه جام‌ها هم مهم ‌است و حضور پر قدرت در این سه جام مهم است.

وی عنوان داشت: باید از بازیکنانم تشکر کنم که در سه جبهه می‌جنگند و خیلی از اوقات خجالت می‌کشم در چشم آن‌ها نگاه کنم. وقتی کنار خط ایستاده‌ام و می‌بینم که مردانه تلاش می‌کنند تاسف می‌خورم که چرا از آن‌ها قدردانی نمی‌شود و دوم اینکه از هواداران می‌خواهم مثل بازی با تراکتورسازی از ما حمایت کنند چون ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و به امید خدا در آستانه سال جدید به هوادارانمان عیدی بدهیم.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما فقط در لیگ نتیجه می گیرید و در آسیا موفق نیستید، گفت: یکسری از دوستان قلعه نویی را خیلی دوست دارند و از این مطالب زیاد می‌نویسند. زمانی که در سپاهان بودیم در ۷ بازی ۱۷ گل زدیم و تمام غول‌های آسیا را بردیم. براگا را بهتر از من می‌شناسید. تیم او را شکست دادیم و مقابل بنیادکار ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم. در ایران نخبه کشی زیاد به وجود می‌آید و قلم به‌دستانی هستند که این صحبت‌ها را می‌نویسند.

وی تصریح کرد: در لیگ ۹۰ درصد بازی‌ها را انجام دادیم و پولی به بازیکنان نداده‌ایم. البته زمین‌های ما هم کیفیت ندارد ولی با این حال بازیکنان من سربازهای خوبی برای استقلال هستند این شرایط را نگفتم که بهانه بیاورم. می‌دانم که برای پیراهنشان غیرت دارند. همیشه مشکلات مالی بوده اما نه به این شدت. این هم از شانس قلعه نویی بوده که امیدوارم به کمک اهل بیت و خدا به موفقیت برسیم.

نظر شما