شاگردان کی‌روش به یک امتیاز قناعت کردند

آغاز سال جدید تیم ملی با توقف مقابل کویت

۱۳۹۲/۰۱/۰۷ - ۰۴:۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۷۲۶
آغاز سال جدید تیم ملی با توقف مقابل کویت
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا برابر میزبانش کویت به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ملی پوشان فوتبال کشورمان که در نخستین دیدار خود با پنج گل لبنان را شکست داده بودند، ساعتی پیش در ورزشگاه الکویت برابر میزبان خود کویت به میدان رفتند که این مسابقه با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا ایران با کسب 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به حریف در صدر گروه دوم قرار بگیرد.

کارلوس کی روش در این دیدار رحمان احمدی، منتظری، حسینی، پولادی، حیدری، نکونام، تیموریان، جباری، شجاعی، دژاگه و قوچان نژاد را در ترکیب اصلی قرار داد.

بازی با حملات بی اثر میزبان آغاز شد، اما تیم کشورمان خیلی زود توپ و میدان را در اختیار گرفت. در دقیقه 44 روی اشتباه مدافع کویت گل اول ایران به ثمر رسید. دژاگه که همچون گذشته بازی خوبی را به نمایش گذاشته بود، از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد و توپ را به صورت زمینی ارسال کرد ک دروازه بان کویتی آن را دفع کرد. در ادامه مدافع حریف نتوانست توپ را به طور کامل دفع کند تا شوت بازیکن ایران به دیرک برخورد کرده و به شجاعی بسد. هافبک باشگاه اوساسونا نیز با یک شوت محکم گل اول مسابقه را به خود خود ثبت کرد.

یک دقیقه بعد قوچان نژاد موفق به گلزنی شد، اما داور اهل کره جنوبی به اشتباه گل سالم تیم کشورمان را به دلیل خطای بازیکن ایران بر روی مدافع کویت را مردود اعلام کرد.

در نیمه دوم تیم ملی کمی محتاط تر بازی کرد و همین مساله بالاخره دردسر ساز شد. در دقیقه 74 هافبک کویت از منتظری عبور کرد و وارد محوطه جریمه شد. او در ادامه حرکتش از نکونام نیز عبور کرد و خودش را به زمین انداخت. داور نیز در کمال ناباوری این صحنه را پنالتی دانست تا "فهد" بر خلاف حرکت احمدی گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه تیم ایران بر شدت حملاتش افزود و حتی می توانست به گل نیز برسد، اما ضربه سر قوچان نژاد از روی دروازه کویت و از فاصله نزدیک به بیرون رفت تا این مسابقه در نهایت با تساوی 1-1 خاتمه یابد.

این نخستین بازی تیم ملی کشورمان در سال 1392 بود که با پیروزی نیز به پایان نرسید. تیم ملی تا خرداد ماه بازی رسمی نخواهد داشت و در آن زمان باید سه مسابقه حساس در مرحله انتخابی جام جهانی برابر قطر، لبنان و کره جنوبی برگزار کند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز