باخت سنگین زردپوشان در لیگ قهرمانان

هت‌تریک ناکامی نمایندگان ایران در آسیا/ سپاهان در آستانه حذف قرار گرفت

۱۳۹۲/۰۱/۲۲ - ۰۴:۵۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۸۲۴
هت‌تریک ناکامی نمایندگان ایران در آسیا/ سپاهان در آستانه حذف قرار گرفت
تیم فوتبال سپاهان با قبول شکست 4-1 مقابل الاهلی عربستان، در آستانه حذف از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، در ادامه هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:15 دقیقه چهارشنبه شب تیم سپاهان در خانه الاهلی عربستان به میدان رفت و با نتیجه سنگین 4-1 مقابل میزبانش شکست خورد تا دومین باخت خود برابر این تیم را تجربه کند.

در این بازی مصطفی عباس در دقایق 44 و 50، برونو سزار در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی و بدرالخمیس در دقیقه 90 برای الاهلی و رادومیر جالوویچ در دقیقه 82 برای سپاهان موفق به گلزنی شدند.

این شکست در حالی رقم خورد که زردپوشان در اصفهان نیز 4-2 به حریف خود باخته بودند.

بدین ترتیب شاگردان زلاتکو کرانچار 3 امتیازی باقی ماندند تا برای صعود به دور بعدی در انتظار یک معجزه باشند. در گروه سوم هم اکنون الاهلی با 12 امتیاز در صدر است و صعودش را مسجل کرده، الغرافه با 9 امتیاز در رده دوم قرار دارد، سپاهان با 3 امتیاز سوم است و النصر نیز در قعر جدول ایستاده است. با این حساب اگر الغرافه از دو بازی باقیمانده خود برابر الاهلی در قطر و سپاهان در اصفهان یک امتیاز بگیرد و یا نماینده کشورمان نتواند دو بازی باقیمانده اش را بدون پیروزی پشت سر بگذارد، تیم قطری راهی دور بعدی مسابقات خواهد شد.

در دیگر بازی این گروه نیز الغرافه در خانه النصر امارات 3-1 به پیروزی دست یافت.

در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا هر سه نماینده کشورمان یعنی استقلال، تراکتورسازی و سپاهان برابر رقبای عربستانی خود مغلوب شدند تا فوتبال ایران هفته تلخی را پشت سر بگذارد.

نظر شما
پرونده ویژه