ثبت قرارداد نهایی در تهران

مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی شد

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۷۵۱
مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی شد
مجید جلالی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که شب گذشته جلسه هیئت‌مدیره باشگاه برای انتخاب سرمربی این تیم برگزار شد و از بین گزینه‌های مایلی‌کهن، مجید جلالی و دو گزینه خارجی، سرانجام مسئولان باشگاه مجید جلالی را انتخاب کردند.

قرار است امروز حمید زینی‌زاده، مدیرعامل تراکتورسازی، به تهران بیاید تا با جلالی قرارداد امضا کند.

جلالی در گفت‌وگویی با سایت باشگاه تراکتورسازی نیز شرکت کرد که متن آن به شرح زیر است:

* درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه با شما صحبت کنید.

زینی‌زاده زنگ زد و گفت که شما از بین گزینه‌های مربی‌گری تراکتورسازی انتخاب شده‌اید و من بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانم منشأ خدمت برای جوانان آذربایجان شوم و بتوانیم استعدادهای جوان را جذب کنیم و به خدمت بگیریم و دورخیزی به‌سمت بهترین مقام‌ها و بهترین بازی‌ها داشته باشیم.

* درمورد مدت و زمان عقد قرارداد توضیح دهید.

طبق گفته‌های مدیرعامل محترم باشگاه تراکتورسازی، قرارداد امروز به ثبت خواهد رسید و در خصوص مدت قرارداد نیز صحبت خواهد شد.

* چه برنامه‌هایی به باشگاه ارائه داده‌اید؟

ما یک برنامه توسعه فوتبال جوانان تراکتور و کل استان را به باشگاه ارائه داده‌ایم که همزمان یک تیم خیلی خوب و در حد نام تراکتورسازی خواهیم بست تا بتوانیم در جبهه‌های مختف بجنگیم و بتوانیم الگوی خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

* آیا برنامه‌ای هم برای قهرمانی دارید؟

قبلاً هم در صحبت‌های خود با زینی‌زاده، در این خصوص صحبت کرده‌ایم. نوع سیاست‌گذاری‌ها برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم بتوانیم در زمان نقل و انتقالات بازیکنان مد نظر را جذب کنیم. 

* لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه ارائه داده‌اید؟<?xml:namespace prefix = o />

لیست بازیکنان آماده ارائه است و آن‌ها را در خدمت مدیرعامل باشگاه قرار خواهم داد.

* امکانات باشگاه تراکتورسازی را تا چه حدی می‌بینید؟

طبق صحبت‌هایی که شده است و براساس شنیده‌ها، تراکتورسازی امکانات بسیار خوبی دارد و در اولین سفر به تبریز از این امکانات بازدیدی خواهم داشت.

* از بازیکنان کنونی تراکتورسازی شناختی دارید؟

بازیکنان شایسته و بزرگی دارند؛ چراکه توانسته‌اند تراکتورسازی را در فصل گذشته نایب‌قهرمان لیگ برتر کنند. بازیکنان خوب و با استعدادی هستند و وظیفه من نیز بردن تیم به‌سمت آینده بهتر است.

* با پیوستن شما به تراکتورسازی، پیشنهاد تیم انگلیسی چه می‌شود؟

این پیشنهاد- همان‌طور که گفته‌ام- موکول می‌شود به یک سال آینده و من با عقد قرارداد با تراکتورسازی، سرمربی این باشگاه خواهم بود و تمام توان خود را در اختیار این باشگاه خواهم گذاشت. 

* چه شناختی از هواداران تراکتورسازی و شهر تبریز دارید؟

شناخت عمیقی از هواداران تراکتورسازی دارم. این هواداران امتیاز بزرگی برای ما خواهند بود. ما باید در این فصل الگویی برای سایر تیم ها باشیم؛ هم از لحاظ سبک فوتبالی و هم از لحاظ هواداران. می‌دانم که در آینده نزدیک به هوادارانمان افتخار خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز