قضاوت داور بازی رفت ایران و لبنان در اولسان

˝تان های˝ قاضی مرگ و زندگی

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۵۸۳۶
˝تان های˝ قاضی مرگ و زندگی
قضاوت دیدار هفته آینده ایران و کره جنوبی بر عهده داوری از چین است؛ کسی که دیدار رفت تیم کشورمان مقابل لبنان در بیروت را سوت زد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی فوتبال کشورمان که شب گذشته با چهار گل لبنان را در راه صعود به جام جهانی شکست داد، سه شنبه هفته آینده در شهر اولسان میهمان کره جنوبی است.

کسب امتیاز از این مسابقه شاگردان کی روش بسیار امیدوار به حضور در برزیل می کند.

قضاوت این مسابقه بر عهده "تان های" از کشور چین است. این داور 43 ساله در سال 2004 وارد لیست فیفا شده و سابقه قضاوت در لیگ برتر کشورش از سال 2005 به بعد را دارد.

در کارنامه او قضاوت دیدار تیم ملی کشورمان و همچنین تیم استقلال نیز به چشم می خورد. های دیدار رفت ایران و لبنان که با شکست 1-0 تیم کشورمان نیز همراه بود را بر عهده داشت. او همچنین بازی ایران و اندونزی در مرحله مقدماتی که با برتری 4-1 ایران در زمین حریف خاتمه یافت، سوت زد.

های در دیدار برگشت استقلال و الشباب نیز حضور داشت، دیداری که در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و نماینده کشورمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

بازی رفت استقلال و الریان در آزادی و دیدار برگشت پرسپولیس و الشباب امارات در زمین حریف و بازی سپاهان و النصر در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دیگر مسابقاتی هستند که های سوت زده است.

تیم ملی و نمایندگان باشگاهی کشورمان در حضور این داور از 2011 به بعد به چهار برد، یک تساوی و یک باخت دست یافته اند.

نظر شما