جواد کاظمیان در گفت‌وگو با برنا:

پرسپولیس قدر کریمی را ندانست/ از حضور نکونام و برهانی استقبال می‌کنیم!

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۱۰۰
پرسپولیس قدر کریمی را ندانست/ از حضور نکونام و برهانی استقبال می‌کنیم!
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از هر کسی بابت آمدن علی کریمی خوشحال‌تر هستم و به نظرم پرسپولیسی‌ها قدر او را ندانستند.

جواد کاظمیان درباره شرایط خودش، وضعیت تراکتورسازی و دیگر مسائل گفت‌و‌گویی را با خبرنگار ورزشی برنا انجام داده است که متن آن را در زیر می‌خوانید.

* از آخرین شرایط خودت بگو؟

- بعد از این که قراردادم را در همان اوایل فصل نقل و انتقالات با تراکتورسازی تمدید کردم، تمرینات خود را با تیم آغاز کردم و سعی می‌کنم تا قبل از شروع لیگ به شرایط بهتری دست پیدا کنم.

* تراکتورسازی چه‌طور؟

- دو هفته‌ای است که تمرینات هوازی و بدنسازی را شروع کرده‌ایم و امروز هم به سرعین اردیبل رفتیم تا ادامه تمرینات خود را در این منطقه از کشور دنبال کنیم. تمام تلاشمان این است تا بعد از دو نایب‌قهرمانی متوالی در لیگ برتر، امسال عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

* کار با مجید جلالی را چگونه می‌بینی؟

- نزدیک 13 سال پیش بود که در سایپا زیر نظر جلالی کار می‌کردم و باعث افتخارم است که بار دیگر می‌توانم چنین چیزی را تجربه کنم. جلالی مربی توانمندی است و می‌تواند به‌خوبی از تجربیات خود در تراکتورسازی بهره ببرد.

* تراکتورسازی یکی از تیم‌های فعال نقل‌وانتقالات بوده و در این راستا توانست علی کریمی را هم جذب کند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

- کریمی شخصیت بزرگی دارد و از هر کسی بابت این خرید خوشحال‌تر هستم. پرسپولیس قدر علی را ندانست و به نظرم هواداران این تیم هم باید از این مسئله ناراحت باشند.

* تراکتورسازی نفرات دیگری همانند حامد لک، میثم بائو و سعید دقیقی را جذب کرده است.

- با خریدهایی که تاکنون داشته‌ایم، انتظارات از تراکتورسازی بیشتر می‌شود و همین موضوع کارمان را دشوارتر خواهد کرد. با این حال، امسال تیم بهتری خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم خواسته‌های هواداران را برآورده کنیم.

* حتی صحبت از آمدن جواد نکونام و آرش برهانی هم است. در این مورد چه نظری داری؟

- نکونام و برهانی بازیکنان بزرگی هستند و اگر این اتفاق رخ بدهد، از آمدن این دو بازیکن استقبال می‌کنیم. فعلاً که چنین چیزی عملی نشده و در حد صحبت بوده است.

* داستان چک تو از پرسپولیس به کجا رسید؟

- هنوز پیگیر این قضیه هستم اما تاکنون پاسخ روشنی نگرفته‌ام و امیدوارم تکلیف این موضوع هم مشخص شود.

نظر شما