خوشحالم که اسطوره ها در کنار هم هستند

رویانیان: اختلاف مالی با کریم صحت نداشت

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۱۱۰
رویانیان: اختلاف مالی با کریم صحت نداشت
کریم باقری پس از جلسه با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از امروز کار خود را به عنوان مربی در تیم فوتبال پرسپولیس آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کریم باقری که پیش از این از سوی علی دایی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی معرفی شده بود، پس از جلسه‌ای که با محمد رویانیان داشت از امروز به طور رسمی کار خود را به عنوان مربی در پرسپولیس آغاز کرد.

محمد رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با کریم باقری جلسه‌ای داشتیم و خوشحالم که اعلام می‌کنم او امسال هم در کنار تیم خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: برخلاف برخی شایعات که در آنها عنوان می‌شد کریم باقری بر سر مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسیده است باید بگویم که اصلا اینطور نبود. او می‌خواست بداند که باشگاه و سرمربی تیم آقای دایی چه نقطه نظرات، خواسته‌ها و انتظاراتی از وی دارند تا بر اساس آنها تصمیم‌گیری کند. در این ارتباط جلسه‌ای با یکدیگر داشتیم و این موارد را توضیح دادیم و حالا خوشحالم که اعلام کنم کریم باقری از امروز کارش را به عنوان مربی آغاز می‌کند و به کادرفنی ملحق می‌شود.

رویانیان در پایان گفت: باقری در دوران بازیگری، هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی یک الگو بود، اطمینان دارم بازیکنان پرسپولیس نهایت استفاده را از حضور اسطوره بزرگی مانند علی دایی و چهره ارزشمندی چون کریم باقری خواهند برد تا باعث موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران عزیز شوند.

نظر شما