هادی عقیلی در گفت‌وگو با برنا:

تا کی‌روش هست، امیدی به بازگشت نیست!/ دینم را به سپاهان ادا می‌کنم

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۱۳۰
تا کی‌روش هست، امیدی به بازگشت نیست!/ دینم را به سپاهان ادا می‌کنم
مدافع فصل پیش تیم فوتبال العربی قطر عنوان کرد می‌خواهد دین خود را به سپاهان ادا کند و در لیگ سیزدهم برای این تیم به میدان برود.

هادی عقیلی، بازیکن فصل پیش تیم فوتبال العربی قطر که تازه از این کشور بازگشته است، درباره مذاکرات خود با سپاهان اصفهان به خبرنگار ورزشی برنا گفت: قبل از اینکه به قطر بروم و دوباره برگردم، صحبت‌هایی را با مسئولان سپاهان انجام داده بودم و به همین خاطر قرار است امروز مذاکرات خود را ادامه بدهیم. من هفت سال برای سپاهان بازی کرده بودم و می‌خواهم دینم را به این تیم ادا کنم.

وی ادامه داد: گزینه اولم سپاهان است و اگر خدا بخواهد و شرایط فراهم شود، دوست دارم برای اصفهانی‌ها به میدان بروم. با این حال امیدوارم هرچه قسمت است، رقم بخورد و روزهای خوبی در انتظارم باشد. سپاهان همیشه نشان داده تیم قدرتمندی است و تاکنون هم در فصل نقل و انتقالات توانسته بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

عقیلی درباره پیشنهاد استقلال تهران هم اظهار داشت: قبل از اینکه دوباره به قطر بروم، صحبت‌هایی جزئی با من شده بود؛ اما بعد از آن، دیگر خبری از آن‌ها نشده است و به همین دلیل می‌خواهم زودتر تکلیفم را مشخص کنم و تمریناتم را با تیم جدید استارت بزنم. استقلال هم تیم خوب و بزرگی است؛ اما صحبت دیگری در این زمینه با من صورت نگرفته است.

وی درخصوص تیم ملی نیز تصریح کرد: خوشبختانه تیم ملی توانست در دو بازی مهم برابر قطر و لبنان دو برد شیرین را به‌دست آورد تا شرایط را برای صعود مستقیم به جام جهانی فراهم کند. ملی‌پوشان در کره هم می‌توانند بار دیگر شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند و با کسب یک نتیجه خوب به بلیط جام جهانی برزیل را به‌دست آورند.

عقیلی در انتها درمورد شرایط بازگشتش به تیم ملی گفت: تا زمانی که کارلوس کی‌روش در تیم ملی حضور دارد، امیدی برای بازگشت ندارم و پرونده‌ام مختومه است. من قبلاً عذرخواهی کرده بودم، اما کی‌روش قاطعانه مخالفت خود را اعلام کرد. نوع درخواست کی‌روش برای عذرخواهی جالب نبود، اما قبل از اینکه خودش بخواهد، معذرت‌خواهی کرده بودم. با این اوصاف موفقیت و صعود تیم ملی به جام جهانی که لیاقت آن را دارد، از هر چیزی مهم‌تر است.

نظر شما