خودمان کار را سخت کردیم

قلعه‌نویی: شرط پول گذاشتن در شان نکونام نیست/ اشتباه کردم تراکتور آسیایی شد!

۱۳۹۲/۰۵/۰۴ - ۰۵:۳۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۱۵۳
قلعه‌نویی: شرط پول گذاشتن در شان نکونام نیست/ اشتباه کردم تراکتور آسیایی شد!
سرمربی استقلال گفت: عملکرد فنی در اولین بازی لیگ ملاک نیست و پیروزی و گرفتن سه امتیاز ارزش زیادی برای ما داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر یک برابر گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده و نمی‌توان انتظار بیجایی از بازیکنان داشت. هرچند که معتقدم عملکرد نسبتا خوبی داشتیم و اگر موقعیت های نیمه اول را برهانی گل می کرد، کار ما سخت نمی شد.

وی افزود: تیم حریف از بازیکنان جوان و دونده خوبی بهره مند بود که مقابل ما انگیزه مضاعفی هم پیدا کرده بوند. هرچند که به نظرم کار سختی در لیگ خواهند داشت.

قلعه نویی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید استقلال گفت: بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند و در پازل تاکتیکی تیم جا بیفتند. بخصوص جمشیدیان و قاضی که فصل گذشته زیاد در شرایط بازی کردن نبودند اما مطمئنم که هفته به هفته بهتر می شوند. 

سرمربی استقلال با اظهار بی اطلاعی از انتقاد مجدد نکونام از خلف وعده مسئولان باشگاه استقلال در پرداخت بخشی از قراردادش گفت: من از این موضوع بی اطلاعم و باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم. اما بی پولی و مشکلات مالی فقط برای یک نفر نیست و همه با این موضوع درگیر هستند. خود من از همه کمتر پول گرفته ام و به نظرم این درست نیست که بخاطر پول تمرین نکنیم با قرارداد نبندیم. به نظر من این حرف ها در شان بازیکنی مثل نکونام نیست! 

قلعه نویی در پایان نسبت به شعارهای تماشاگران تبریزی واکنش نشان داد و اظهار داشت: من این شعارها به پای مردم آذربایجان نمی‌گذارم و این را هم نمی گویم این افراد خط گرفته بودند. شاید اشتباه من این بود که تراکتورسازی را آسیایی کردم!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز