جو ورزشگاه خوب نبود

بیک‌زاده: برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم

۱۳۹۲/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۳:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۲۰۳
بیک‌زاده: برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مسئولان کمیته انضباطی فکری به حال این موضوع کنند چون متاسفانه اصلا شاهد جو خوبی در تبریز نبودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هاشم بیک‌زاده در خصوص پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی را انجام دادیم اگرچه که طبیعی بود هنوز به هماهنگی صدردرصد نرسیده باشیم. فکر می‌کنم کمی زمان لازم داریم که آن هم با گذشت‌ چند هفته از بازی‌ها میسر می‌شود. با همه اینها توانستیم 3 امتیاز اولین بازی را مال خود کنیم که برایمان بسیار مهم بود.

وی در خصوص تیم گسترش‌فولاد نیز گفت: آنها تیم جوانی بودند و از قبل می‌دانستیم که در عین جوانی، تجربه کافی ندارند چون این اولین تجربه حضورشان در لیگ برتر بود.

بیک‌زاده در مورد عملکرد خودش در این دیدار هم، تصریح کرد: هدف من انجام بازی‌های خوب برای استقلال است. کادرفنی باید در مورد عملکردم نظر بدهند اما من همه تلاشم را به کار بستم تا مثمرثمر واقع شوم.

مدافع استقلال در پایان درخصوص جو ورزشگاه یادگار امام تبریز، یادآور شد: امیدوارم مسئولان کمیته انضباطی فکری به حال این موضوع کنند چون متاسفانه اصلا شاهد جو خوبی در تبریز نبودیم.

نظر شما