/اختصاصی برنا/

بیرمنگام خواهر خوانده جدید پرسپولیس

۱۳۹۲/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۳۶۸۴۸
بیرمنگام خواهر خوانده جدید پرسپولیس
موسس باشگاه بیرمنگام تایگرز اعلام همکاری خودش را به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، باشگاه پرسپولیس در چند وقت گذشته همکاری های دو جانبه ای با باشگاه های مطرح اروپایی و آمریکایی داشته است. آث میلان، رئال مادرید، سائوپائولو ، هامبورگ، بایرن لورکورن و... از جمله گزینه هایی بودند که برای انجام بازی دوستانه، تاسیس آکادمی و اردو های تدارکاتی و... با سرخپوشان به توافق رسیده اند.

در همین راستا جلسه ای با حضور بهروز منتقمی قائم مقام، امیر حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس و مدیر ایرانی باشگاه بیرمنگام تایگرز انگلیس برگزار شد و طرفین در خصوص مسائل مختلف بحث و گفتگو کردند. داوود معروفی بازیکن جوانان پرسپولیس در سال 68 بوده که در حال حاضر مدیریت این باشگاه بزرگ را در شهر بیرمنگام برعهده دارد. موسس و مدیر فعلی بیرمنگام به دلیل علایق شخصی به باشگاه پرسپولیس اعلام همکاری خودش را به مسئولان این باشگاه اعلام کرده است و به نظر می رسد این باشگاه بزودی، بعنوان خواهر خوانده جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد. در این جلسه قرار شد مدیران پرسپولیس ابتدا بازدید و دیداری از باشگاه بیرمنگام داشته باشند و پس از این سفر در رابطه با همکاری های دیگر مذاکرات صورت بگیرد.


طبق توافقات انجام شده قرار بر این شد در این سفر مسئولان پرسپولیس دیداری از تیم های مطرح و بزرگ فوتبال جزیره جهت آشنایی از تیم های لیگ برتری و بازدید از امکانات تیم ها و آشنایی با ساختار این باشگاه ها داشته باشند. همچنین مقرر شد دو باشگاه اردوهای مشترکی در تهران و بیرمنگام برگزار کرده و در زمینه های ترانسفر بازیکن، کمپینگ و دوره های آموزشی برای بازیکنان، مربیان و مدیریت فوتبال همکاری کنند. تاسیس مدرسه فوتبال و آکادمی ورزشی پرسپولیس در این باشگاه از دیگر توافقات این جلسه بود.

باشگاه بیرمنگام تایگرز در سال 2007 تاسیس شد و معروفی به عنوان مالک و سرمربی در این باشگاه فوتسال حضور دارد. آنها در سال 2008 در لیگ فوتسال جزیره به مقام سومی دست یافتند و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور داشته اند. از جمله بازیکنان بزرگ و معروف این باشگاه پتر ولنس، داگلاس رید و علی بهرامی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان هستند. همچنین این باشگاه سه بازیکن را به تیم های استون ویلا و وست برومویچ منتقل کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز