بازی‌مان متفاوت خواهد بود

دایی: اول شکست فولاد، بعد هم استقلال!

۱۳۹۲/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۷۳۳۸
دایی: اول شکست فولاد، بعد هم استقلال!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد تیمی که پنج برد پیاپی داشته حتما از توانایی فنی بالایی برخوردار است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با تیمش برابر فولاد درباره این دیدار، گفت: فولادی‌ها پنج بازی اخیرشان را برده‌اند، اما ما به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم و خدا را شکر بازیکنان آسیب دیده ما به تیم بازگشتند. امروز آخرین تمرین را انجام می‌دهیم و فردا بازی خوبی را از ما خواهید دید. با بازیکنان هم قسم شده ایم تا فردا حتما پیروز از میدان خارج شویم. 

وی در پاسخ به این سوال که حسین فرکی با قاطعیت از پیروزی تیمش در بازی برابر پرسپولیس صحبت کرده است، عنوان کرد: ایشان نظرش را گفته و من به او احترام می گذارم. فرکی مربی من بوده و از کسانی است که من علاقه خاصی به او دارم. او به خاطر پیروزی های اخیرش این صحبت را کرده، اما به او می گویم که حسین آقا فردا یک روز دیگر است و پرسپولیس سه امتیاز را خواهد گرفت. ما تنها برای برد به میدان خواهیم رفت.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر دربی تهران بازی برابر فولاد را محتاطانه پیگیری می‌کند؟ گفت: هر بازی سه امتیاز دارد. ما اصلا تا الان به دربی فکر نکرده ایم و بعد از این بازی به دربی فکر می‌کنیم. ما همه تمرکزمان را گذاشته‌ایم تا فولاد را شکست دهیم و بعد از آن به استقلال فکر می‌کنیم. 

وی در ادامه با تمجید از فولاد، تصریح کرد: تیمی که پنج برد پیاپی داشته است حتما از توانایی فنی بالایی برخوردار است، فولاد جزو بهترین تیم‌های سال‌های اخیر ایران است و نباید فراموش کرد که فوتبال همیشه برد ندارد. مطمئن باشید که ما برای سه امتیاز برنامه داریم تا ذره کوچکی از محبت هواداران پرسپولیس را جبران کنیم. 

دایی در پاسخ به این سوال که شایعه شده کریم باقری قرار است از پرسپولیس کنار گذاشته شود؟ تصریح کرد: من از این شایعاتی که درست می‌شود بسیار متاسفم. قرار بود تیم ملی به اردو برود و به همین دلیل باقری از من خواست در زمان اردوی تیم ملی به سفر برود. من هم قبول کردم و او بلیتش را برای آمریکا گرفت. الان هم باقری در آنجا حضور دارد. متاسفانه عده‌ای از مسائل اطلاعی ندارند. عده‌ای هم متاسفانه شایعه کرده بودند که من سکته کرده‌ام!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز