شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با برنا:

از رقبا عقب افتادیم/ نباید از رویانیان انتظار بیشتری داشت

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۴۲۱
از رقبا عقب افتادیم/ نباید از رویانیان انتظار بیشتری داشت
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: دیدار با روسیه برای ما اهمیت دارد و بازی هر ساله با این تیم باعث پیشرفت ما شده است.

پس از چند ماه رکود بالاخره فوتسال بانوان فعالیتش را آغاز کرد و چرخ لیگ برتر فوتسال از 17 آبان به حرکت در خواهد آمد. تیم ملی هم در تهران بازی دوستانه ای با روسیه برگزار می کند. مظفر پس از صحبت با مسئولان فدراسیون سرمربی تیم ملی باقی ماند و در لیگ هم مانند دو سال اخیر در کنار سرخپوشان است. مظفر در رده باشگاهی نیز با رویانیان و مسئولان پرسپولیس برای فصل آینده توافق کرده و با همان ترکیب فصل قبل در لیگ بازی خواهند کرد.

*بالاخره با پرسپولیس ها به توافق رسیدید؟ 
قبل از انجام قرعه کشی دیداری با رویانیان داشتیم و در این جلسه در مورد تیم فوتسال بانوان باشگاه صحبت کردیم. سردار با تیمداری در فوتسال موافقت کرد و خوشحالم با موجود مشکلات مالی که این باشگاه دارد در لیگ برتر شرکت می کنیم. 
  
*پول قراردادهای فصل پیش پرداخت شد؟
بله، همه تیم 80 درصد از قراردادهایشان را گرفتند و فقط 20 درصد باقی مانده که آن هم تا شروع فصل تسویه می شود. با این شرایطی که باشگاه ها دارند نباید بیشتر از این انتظار داشت و همین که رویانیان دوباره تصمیم گرفت در فوتسال تیم داری کند، جای شکرش باقی است!
 
*نفرات تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است؟
تا این لحظه که هیچ کدام از بچه های تیم در مورد رفتن حرفی نزده اند و فکر می کنم با همان نفرات سابق این فصل ادامه دهیم و لیلا اقبالی هم در کنار ماست. البته قرار است دو بازیکن جوان هم به ما اضافه شوند اما تا زمان امضاء قراردادها هیچ چیز مشخص نیست. تا اوایل آبان فرصت داریم که احتمالا به خاطر شرایط تیم ها این تاریخ تغیر خواهد کرد.
 
*بازی با روسیه قطعی شد؟
بله، طبق برنامه بازی با روسیه انجام می شود و منتظر قرعه کشی لیگ بودیم تا بدانیم چه زمانی این دیدارانجام شود. بازی با روسیه ارزش های خاصی دارد و جزو چهار تیم اول دنیاست که بسیار آموزنده بوده و به تجربیات ما اضافه خواهدکرد. از این بازی استقبال کرده و خوشحالم سالی یک بار مقابل این تیم قرار می گیریم و به آینده فوتسال کمک زیادی می کند و باعث پیشرفت ما می شود.
 
*زمان انجام بازی مشخص نشده؟
ابتدا قرار بود اوایل آبان باشد اما با توجه به زمان برگزاری لیگ این تاریخ می تواند در جریان مسابقات لیگ برگزار شود. آنها سه چهار روز بیشتر در ایران نیستند و به نظرم این بازی به برنامه لیگ خللی وارد نمی کند و مشکلی به وجود نمی آورد.

*تمرینات تیم ملی چه زمانی آغاز می شود؟
دو ماه و نیم است که تمرینات تیم ملی تعطیل شده و این بی برنامگی برای تیم اصلا خوب نیست چون در این مدت از سایر رقیبان عقب افتادیم. از چند روز آینده نیز برای تیم ملی برنامه داریم اما بد نیست که این بازی بعد از هفته چهارم برگزار شود تا بتوانم با دیدن بازی های لیگ نفرات جدیدی به تیم اضافه کنم. در این صورت دستم برای انتخاب بازتر است وچون تیم دوم هم در این بازی حضور دارد، می توانیم نفرات بیشتری را انتخاب کنیم.

*چه برنامه ای برای تیم دوم یا منتخب لیگ دارید؟
هنوز در این مورد با خانم شجاعی صحبت نکردم و نمی دانم باید برای این تیم که اهمیت زیادی دارد چه اقدامی انجام دهیم. تیم ملی ب پیشنهاد من بود و کاملا با تشکیل این تیم موافقم. یادمان باشد که فلسفه تشکیل تیم ب چیست و تیمی است که باید پشتوانه تیم اصلی باشد و آن را تقویت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز