به من پیشنهاد تبانی نشده است

گل‌محمدی: مخالفانم دوست نداشتند در پرسپولیس بمانم!

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۳:۵۸
کد خبر: ۱۴۳۹۸۴
گل‌محمدی: مخالفانم دوست نداشتند در پرسپولیس بمانم!
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برخی از افراد دوست نداشتند در پرسپولیس بمانم و همین اتفاق هم افتاد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل‌محمدی با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص شرایط تیم نفت و همچنین رتبه این تیم در جدول گفت: شروع خوبی داشتیم و توانستیم در رده‌های بالای جدول باشیم اما اگر بخواهیم به رتبه‌مان در جدول و حضور در پله چهارم دلخوش کنیم مشکلاتی برای ما ایجاد خواهد شد. مجموعه خوبی داریم که همه می‌خواهند کمک کنند.

وی با اشاره به پیروزی برابر پرسپولیس و اینکه کدام پیروزی برایش شیرین‌تر بوده، اظهار داشت: برد مقابل پرسپولیس شیرین نبود. شیرین‌ترین بردی که داشتیم پیروزی اخیرمان برابر فولاد بود که واقعا به 3 امتیازش نیاز داشتیم و من خیلی امیدوار بودم که این تیم را شکست دهیم. به بازیکنان هم گفته بودم تنها تیمی که می‌تواند فولاد را در اهواز شکست دهد نفت است و کار سختی بود چون فولاد مجموعه بسیار خوبی است که در فاز هجومی قوی است.

گل‌محمدی درباره جدایی‌اش از پرسپولیس در فصل گذشته نیز خاطرنشان کرد: حرف‌های ناگفته زیاد است اما نمی‌خواهم داغ مردم را تازه کنم. ما در فینال جام حذفی روی اتفاق و اشتباهات فردی باختیم و حالا هم این بازی مختومه شده است. نتوانستیم قهرمان شویم اما اتفاقات بعدش برای ما تلخ‌تر بود. اینکه تمام مخالفان جمع شدند و علیه من صحبت کردند برایم ناراحت کننده بود. آنها دوست نداشتند یک مربی جوان در پرسپولیس کار کند و فکر می‌کردند با این انتقادات من در اواسط فصل برکنار می‌شوم اما این طور نشد.

وی افزود: منافع یکسری این بود که من از پرسپولیس بروم تا مربی خودشان را به پرسپولیس بیاورند. من رفتم اما آنها هم به منافع‌شان نرسیدند و کسانی که مد نظرشان بود مربی پرسپولیس نشدند. پرسپولیس امسال هم تیم خیلی خوبی دارد که امیدوارم بتواند دل مردم را شاد کند. هواداران پرسپولیس در این چند سال خیلی اذیت شدند و امیدوارم این تیم امسال بتواند قهرمان شود و سهمیه آسیا را بگیرد. پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و هر چه جلوتر می‌رود تیم هماهنگ‌تری می‌شود و سیستم جا می‌افتد و امیدوارم که بتواند قهرمان شود. آقای رویانیان هم برای موفقیت تیم زحمات زیادی می‌کشند و من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

گل‌محمدی درباره صحبت‌هایش مبنی بر اینکه اگر پرسپولیس را ببرد مشتش را گره نمی‌کند، خاطر نشان کرد: از این حرف منظور خاصی نداشتم. یک خبرنگار از من پرسید که اگر پرسپولیس را ببرید چکار می‌کنید که من هم جوابش را دادم. بحث حرفه‌ای فوتبال از علایق جداست و من وقتی مربی نفت هستم تمام غیرت و انرژیم را برای این تیم می‌گذارم حتی اگر مقابل پرسپولیس باشم.

وی با اشاره به حاشیه‌های اخیر در خصوص داوری کشور گفت: باید تشکر کنم از کمیته داوران که به داوران جوان اعتماد کردند و اکنون داوران جوان و خوبی داریم. من خودم در این مدت مشکل خاصی ندیدم که حرف بزنم شاید مشکلاتی بوده و برخی تیم‌ها ضرر کرده‌اند اما جوری نبوده که من بخواهم روی آن زوم کنم.

سرمربی نفت همچنین درباره اینکه در مدت مربی‌گری‌اش به او هم پیشنهاد تبانی شده یا نه، اظهار داشت: این مسئله نبوده و تا حالا برای من پیش نیامده است اما شاید در تیم‌های دیگر چنین اتفاقاتی افتاده باشد افراد فرصت‌طلب و سودجو زیاد هستند که می‌خواهند از این فرصت‌ها استفاده کنند. در تمام جامعه و ورزش ما چنین اتفاقاتی هست و این فقط مختص فوتبال نیست. اکنون هجمه‌ها به سمت فوتبال زیاد شده و فکر می‌کنم افراد سودجو به دنبال پول فوتبال هستند و می‌خواهند از فرصت‌هایشان استفاده کنند. مشکلاتی که در این چند وقت پیش ایجاد شده در شان فوتبال ما نیست در همه کشورها چنین اتفاقاتی هست و مختص فوتبال ما نیست ما باید نگاه مثبتی به فوتبال داشته باشیم تا از این جور اتفاقات نیفتد.

وی همچنین درباره انتقاداتی که به لیست کی‌روش می‌شود و بازیکنی از تیم صدرنشین لیگ در لیست او نیست، عنوان کرد: از یک جهت باید به فرکی و تیم فولاد حق بدهیم که به عنوان صدرنشین لیگ بازیکنی در تیم ملی ندارد اما از طرف دیگر هم باید به کی‌روش حق بدهیم. وقتی ما مربی بزرگی را به کشورمان می‌آوریم باید به او اعتماد کنیم و وقت لازم را بدهیم تا کارش را پیش ببرد به هر حال مشکل در تمام دوره‌ها بوده و حرف و حدیث درباره لیست تیم ملی زیاد است اما اکنون در این دوره بیشتر شده است و فکر می‌کنم به این دلیل است که فولاد به عنوان صدرنشین سهمیه‌ای ندارد این موضوع قابل بحث است اما باید نگاه‌مان در جهت پیشرفت فوتبال باشد.

سرمربی نفت با اشاره به مشکلات اخیرش با سوشا مکانی اظهار داشت: بعد از مشکلاتی که سوشا داشت اکنون به تیم اضافه شده و تمریناتش را انجام می‌دهد انگیزه زیادی دارد اما فکر می‌کنم بیرانوند هم در 5 بازی اخیر یک گل خورده و در امتیازاتی که گرفتیم تاثیرگذار بوده است. سوشا هم بازیکن باغیرتی است که نفت را دوست دارد و از ابتدای فصل پیشنهادات زیادی را رد کرد و با پول بسیار کمتری در نفت ماند. مشکلات هم حل شده و سوشا در تمرینات با انگیزه است.

گل‌محمدی با بیان اینکه 4 تیم فولاد، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال مدعیان لیگ هستند، گفت: تا به اینجا با تیم‌هایی که بازی کرده‌ایم فولاد را تیم بسیار قوی دیدم به خصوص در فاز حمله این تیم،‌ تیم بسیار خوبی است. تراکتورسازی و پرسپولیس هم تیم‌های خوبی هستند و همچنین استقلال که هفته آینده با آنها بازی داریم می‌توانند 4 تیم مدعی قهرمانی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز